affär med skidor

affär med skidor
i vintras kollade jag på stadium men dom ända skidorna var typ head skidor för 1300 men de varkde inget bra de var slalom men pappa sa att vi skulle till udens sport å kolla obs bor i göteborg!

affär med skidor
LuxLuthor sa:
I Gbg är det väl SkiStore som gäller? De snubbarna borde nog kunna ställa dig på rätt skidor. Rea nu också.
Skistore är en fantastisk affär, men killen är 13 år och utan att veta något om vikt eller längd utan bara att han är nybörjare tror jag inte det är rätt affär då detas utbud av juniorprylar är begränsat. Prova hellre Udens eller Sport Spec annars finns ju både Intersport, Stadium och XXL (alla dessa tre kedjor med varierat och kanske inte så bra utbud, men
för en junior som är novis räcker det kanske)
//M

affär med skidor
kan längd å vikt e lite yngre än va man ska vara men skistore deras billigaste skida på rea kostar 2900 verkar inte vara nåt nybörjar ställe enligt pappa men jag har kollat på scott rascal fast dom kanske inte är så bra eftersom dom kostar 500 men

obs väger runt 36 längd är 143

affär med skidor
sandell122 sa:
kan längd å vikt e lite yngre än va man ska vara men skistore deras billigaste skida på rea kostar 2900 verkar inte vara nåt nybörjar ställe enligt pappa men jag har kollat på scott rascal fast dom kanske inte är så bra eftersom dom kostar 500 men

obs väger runt 36 längd är 143
500 Kr, Det sprutar regnbågar av kvalite ända upp till norrland!

affär med skidor
affär med skidor
Ok. SkiStore inget att ha för en junior kanske... Det viktiga är ju i o f s inte affären i sig utan att de har kunnig personal. Mycket därför jag tänkte på en specialbutik som SkiStore.

affär med skidor
Är det bara jibb du ska hålla på med så jobbar Maximilian Smith på Udens, åk dit och fråga efter han gällande jibb.

affär med skidor
Ett tips är att inte gå till skistore, eftersom du är junior och de har inte så stort utbud av junior skidor eller varken något som har med juniorer att göra..
Personalen är rätt kaxiga och så, de hjälper en inte och är inte så insatt av att hjälpa dig om du inte vet så värst mycket.
Gå till udenssport! mycket bättre personal, fråga maximilliam om han är där för han är rätt stor inom jibbingen, men om han inte är där så fråga efter elof , han är riktigt bra !
Lycka till mannen! :D

Senast ändrad:
affär med skidor
Ett tips till är att när du nu förhoppningsvis går till Udéns och träffar Maximilian eller Elof så säger du att du blivit rekommenderad att gå till dem av medlemmar på Freeride. Man ska ALLTID berätta om man blivit rekommenderad och var (gärna exakt av vem också) för då kommer försäljaren ALLTID att lägga ner lite extra arbete på att du ska bli nöjd. Det slår aldrig fel.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp