Affärer I Sthlm

Ohmiie

Ny medlem
Affärer I Sthlm
Tjena, Jag ska till Stockholm i Helgen, Och då skulle ja Villja veta en Massa affärer som typ säljer Goggles, skidor, kläder, vardags kläder, Vantar, osv osv jag ni fattar :): ), och jah,, Ni kan ju gärna skriva några :)

Tack på för han : )
MVH Ohman Emil :) AKA Ohmie

Update 2: Far om 1½ timma : ) så hinner ja få nå snabba fleer föslag ? :)

Senast ändrad:
Affärer I Sthlm
Ohm1e sa:
Och de ligger vartå???, ungefär vid??
speedway ligger mitt emot åhlens, om du går från t-centralen mot plattan, hå höger sida av gatan, i ett hörn på ett hus, står lite olika grejjer me mössor å kläder på utanför, bara å titta. brevid teknikmagasinet typ.. hoppas du hajjar

Affärer I Sthlm
okej jodåå : D, ja ska dit me brorsan å hans tjej, å hon kommer från sthlm så hon kanske hittar dit :) ;Dfast hon visste inte va Speedway var för nå, elr One Off, elr alpin garaget, men hon vet ju säkert affärer i närheten, :D , men tack tack :D,

Gärna fler förslag :)

Senast ändrad:
Affärer I Sthlm
norrlandsgatan=t-12 och hollywood
birgerjarlsgatan 128= alpingaraget
st.eriksplan=alpint
gamla brogatan=quiksilver, skank, no fear och coreskate, one off och WE ligger i närheten

Affärer I Sthlm
Alpingaraget
Alpint
Core Skateboardshop
Active
Oneoff
WESC (om man nu gillar d)
Highlights
T-12
Hollywood
Helly Hansen conseptstore
Quiksilver conseptstore
No fear
JL
Speedway (all gangsta)
Footlocker

kan säkert komma på nå fler

Affärer I Sthlm
Har ni inte Quiksilver på NK i Sthlm? Dom säljer i alla fall goggles i Götet.

Affärer I Sthlm
okej tack alla :D , nu finns de mycket att gå och kolla xD , om ja nu hinner de på en helg xD, ska bara vara där över helgen, brorsan ska se Iron maiden,, men de orkar inte jag x), eller jag har inte råd rättare sakt :D,

Affärer I Sthlm
one off är väl rätt bra fast kanske mest snowboard då?
bara vart där på sommarn när de sålde skateboards..för nåra år sen
kan tyvärr inte förklara var det är men det finns säkert nån sthlmare som kan det:)
(ganska nära åhlens är det enda jag vet:P)

Affärer I Sthlm
Tja.

Speedway är ju till för fucking hipphoppare. Inte för att jag har ngt emot det men va faan ni är skidåkare..

Alpingaraget är annars helt ok.

Hare gött

Affärer I Sthlm
Speedway är patetiskt, Om du gillar dom gamla klassiska "häng brallorna" med stora tryck på röven kan du gå dit..

Affärer I Sthlm
Säger bara SPEEDWAY om du vill bli en äkta rinkebyhiphopare!
Har hört att dom odlar grönt nera i deras källare!

Dom har GrillZ om du är intresserad av det!

Senast ändrad:
Affärer I Sthlm
Alpingaraget är väll sådär? Det är bara jävligt långt att gå.
Oneoff tycker jag är bra :)

Affärer I Sthlm
Max_H sa:
Alpingaraget är väll sådär? Det är bara jävligt långt att gå.
Oneoff tycker jag är bra :)
Garaget är inte helt 100 på kläder kanske. Och om du tycker det är långt att gå så är det bara för att du är en färsking och inte vet hur man tar sig runt i stan. Buss 53 mot roslagstull är skiten du ska ta! Går från centralen, slussen och odenplan bland annat.

Affärer I Sthlm
Jag säger bara Farsta Centrum. Innehållandes bland annat en butik som glamoröst nog nyligen officiellt blev en filial till internetbutiken Sport-Conrad.de. Det som inte finns i Farsta Centrum är inte värt att ha (citat "Shaun White", Powder Mag., No. 7 2005, fritt översatt).

Affärer I Sthlm
alpin garaget, stadium har bra googles.. å så kanske oneoff, core, we å jl butiken..
alpin garaget ligger vid norrtull, stadium finns överallt, one ligger vid burgerking på kunggatan.. core ligger på gamla bro gatan nära oneoff å we å jl ligger på birgerjals gatan.. nere vid gucci butiken.. (t-station är östermalmstorg å så går du upp birgerjarlsgatan å så går du den gatan ner)

Tillbaka
Topp