Afterski i skidkläder

• Trådstartare Trådstartare PSX
  • Start datum Start datum

PSX

Medlem
Afterski i skidkläder
Tjena!

En lätt men angelägen fråga:

Var ska man gå på afterski i åre, då menar jag riktig afterskin direkt efter åkningen i skidkläderna, inte nattklubb på kvällen (även om tips om det också kan vara intressanta) .

Tack på förhand

Afterski i skidkläder
hehe... bästa afterkin i åre måste la va på dippan elr bygget.. testa nått av dem ställerna å ja kan lova att ni inte kommer bli besvikna.. ett jävla tryck.. mycket öl å alla kommer dit i skidkläder goa å glada direkt från backen

Afterski i skidkläder
fjällgården grymt bra! då åker man dessutom skidor hem sen :D mycket roligt har hänt på den lilla backen mellan fjällgården och åretorg :D

Afterski i skidkläder
<i> Hur får man vipkort på Dippan?</i>
Bygg en kick 2m innan entren till Dippan, be en snöskoter om lite fart och dra nått fett över hela Dippan när det är smockat i kön, du kommer garanterat in med en gång. Dörrvakterna älskar sånt.

Vad ska du med det till?

Afterski i skidkläder
Varför vill man ha vipkort på dippan ? Och för att citera Adrenaline så ska man minst vara myndig för att få göra entré.

Afterski i skidkläder
"Det klassiska inlägget "vipkort på dippan" är en av de längsta trådarna på freeride någonsin. Läs och lär."

Haha.. jag som trodde jag var inne på ett åkforum.. måste kommit fel då detta mer verkar som krystade-spritdrickargängets årsmöte.

Annars kan jag varmt rekomendera "spybar.se/" där hittar du säkert det du söker;-)

Afterski i skidkläder
Jag jobbar på Fjällgården och brukar städa efter afterskin, jag kan garantera att den är galet här uppe just nu!

Afterski i skidkläder
kom nyss hem från åre å både på dippan å bygget va de bara människor med skidkläder.. allt e ju så skönt där uppe så till å med ute på krogen så e de mössa å typ munkjacka som gäller

Afterski i skidkläder
Haha bra länk HitMe !

Man borde lägga ner VIP och börja med VAP kort istället.... (Very Attractive Person)
Slippa alla fula backslickers och ta in lite attraktiva skidåkare istället.

Afterski i skidkläder
Fjällgården är det som gäller, klart roligaste After-Skin! Några ölhinkar i kombination med svårsvängda offpistlagg kan få även de tråkigate transporter ner till VM6:an och torget att bli roliga. After-After-Ski på Max rekommenderas sedan starkt. Glöm inte att ställa skidorna mot räcket untanför bara, ja precis där, där man eg. inte får ställa lagg...

BTW, vem var det som i onsdags grävde igen vattenhindret under E14???

Tillbaka
Topp