Aggressiv Inlines

Gohstman

Ny medlem
Aggressiv Inlines
Tjenare
Det är såhär att jag hade tänkt börja med Aggressive Inlines nu innan sommaren är slut. Men eftersom att jag är nybörjare på detta så skulle jag behöva lite hjälp om vilka inlines som är bra och mindre bra. Hade varit uppskattat om någon kunde skicka en länk till vissa hemsidor som kan vara bra att ta en titt på. Är från Borås trakterna så ifall det finns en affär i närheten som säljer, hade det varit grymt att få veta vart :)
Tack :)

Aggressiv Inlines
Men om man väljer någon av dom skorna VALO TV.3, får man rätt storlek på frames och hjul? eller är det något du måste veta själv innan du väljer någon speciell om du förstår hur jag menar?

Aggressiv Inlines
aah sant du väljer ju storlek tänkte inte på de haha.. men framestorleken brukar bli bra med Small om man har strlk 35-39, medium om man har typ 40-44 och Large om man har typ 45+ haha
hjulen är ju en smaksak vad man gillar men 57-58mm 88-89A är mellanhårda och mellanstora typ hehe

Aggressiv Inlines
haha ^^, Okej då förstår jag ungefär hur det fungerar :D, tack så hemskt mycket för all info, ska ta en bra titt på denna hemsidan :)!!

Aggressiv Inlines
Jävla grymt urval må jag säga!!, Tack ännu en gång. Fan va grymt, har länge velat börja med Aggressiv inlines men har inte riktigt haft den tiden än, men nu känner jag att det är dags. Du åker en hel del antar jag :)!?

Tillbaka
Topp