Aik Aik Aik

danteprtic

Medlem
Aik Aik Aik
asså jag fattar inte hur alla kan sitta och säga att aik är solna tattare osv!?? aik vann sm-guld i år och det bevisar allt!!! vi har sveriges bästa fotbollslag, sveriges bästa klack och sveriges bästa tränare..
vad hände i finalen??? JO aik vann, klacken lät mer än gbg och det ända ni hade var 15 min i första typ.. alla gbgare som gnäller kan ju bara sätta sig och snurra!! haha
VAR E ÄNGLARNA????

fredrisch

Medlem
Aik Aik Aik
dant sa:
asså jag fattar inte hur alla kan sitta och säga att aik är solna tattare osv!?? aik vann sm-guld i år och det bevisar allt!!! vi har sveriges bästa fotbollslag, sveriges bästa klack och sveriges bästa tränare..
vad hände i finalen??? JO aik vann, klacken lät mer än gbg och det ända ni hade var 15 min i första typ.. alla gbgare som gnäller kan ju bara sätta sig och snurra!! haha
VAR E ÄNGLARNA????
WOOOOOOORD! bästa jag hört någon säga på lääänge.

VINNA CUPEN VINNA CUPEN AIK!

Gurra

Ny medlem
Aik Aik Aik
dant sa:
VAR E ÄNGLARNA????
Håller man tex på ifk så kan man fan inte säga å gratta aik för segern?

Owkee

Ny medlem
Aik Aik Aik
dant sa:
Owkee sa:
AIK sveriges mest hatade lag tog iår Sm-guld, grattis, fortsätter ni vinna guld i den takten ni gjort hittils kanske ni är ikapp blåvitt om ett par hundra år.

Förutsatt att sveriges mesta mästare inte vinner.
/owkee, STOLT ÄNGEL!
VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA, VAR E ÄNGLARNA ÄNGLARNA FRÅN GÖTET!!!!?????
Du måste medge att den ramsan är ganska så jättedålig..

Under matchen stod AIK supportrarna o drog deras snodde ramsa från hammarby, "för ni är Djurgårdsjävlar" vad var det om? Visste dem inte om att dem lämnat stockholm?

jakob_H

Ny medlem
Aik Aik Aik
melgibson sa:
Pl0PPEN sa:
AIK SM GULD FAN!
BÄSTA SOM KUNDE HÄNT!
hoppas djurgården och hammarby åker ner! hahaha
ett bevis på hur dumma i huuvudet aik:are är, det gynnar ju aik om de andra stockholmslagen är kvar, de tjänar ju sjukt mycket mer pengar på en derbymatch mot hammarby, som kanske drar 30 000 pers än en match mot typ åtvidaberg, som kanske drar 7000 pers.
visst brommapojkarna är ju kvar, men jag tror att majoriteten av stockholmarna är hammarbyare djurgårdare eller aikare.

jag har hört dedär från massa aik:are, dom verkar vara obenägna att tänka...
Uttala dig inte om saker som du inte förstår dig på!

När AIK vinner allsvenskan och DIF/HIF åker ur, då behöver man inte se på fotboll längre, då blir det inte mycket bättre...

B

bl0ckm0ng0t

Guest
Aik Aik Aik
dant sa:
melgibson!! säg istället vilket lag du håller på haha!!! kan ju iaf säga att aik tar alla andra lag på allt när det gäller fotboll!!
Så de kommer vinna champions league snart då eller?

Svusse

Ny medlem
Aik Aik Aik
Ja aik vann, men hur många ordinarie hade Ifk i sin trupp, hur många spelare har dom inte förlorat i år. Att änglarna klara att komma tvåa är en bragd så AIK kan gå o lägga sig!!!!! ÄNGLARNA <3

H

Huusky

Guest
Aik Aik Aik
Håller med Gurra:äsch kuk i aik forza blåvott
Det är inte lätt när det är svårt

Svensso-n

Ny medlem
Aik Aik Aik
Om man tittar på statistiken så e ifk bättre, och i spelet är Ifk bättre! :D

Synd bara att Hysén förmodligen inte e kvar nästa säsong .(

Josslo

Ny medlem
Aik Aik Aik
AIK är pinsamma att se. till och med deras egna spelare på plan har "hata Göteborg" T-shirt under matchtröjan....inte konstigt att såna spelare får saker inkastade på sig på plan.

oscarius

Ny medlem
Aik Aik Aik
Josslo sa:
AIK är pinsamma att se. till och med deras egna spelare på plan har "hata Göteborg" T-shirt under matchtröjan....inte konstigt att såna spelare får saker inkastade på sig på plan.
Han fick tröjan av en supporter och hade den inte under matchtröjan.
Han visste inte vad "Hata Göteborg" betyder - han pratar inte svenska.

Doggystyle

Medlem
Aik Aik Aik
Dant, ni vann men ni kommer alltid vara tattare...
Spelarna i AIK är ju mer korkade än fansen, som josslo sa, dom är en bunt fega svin. Hela laget är cp.

Kinkan

Ny medlem
Aik Aik Aik
oscarius sa:
Josslo sa:
haha :D

s-eriksson

Ny medlem
Aik Aik Aik
oscarius sa:
Josslo sa:
sen var de ju faktiskt martin 2lax9 mutumba som fick myntet på sig inte flavio!!!

Senast ändrad:

Doggystyle

Medlem
Aik Aik Aik
oscarius, du verkar vara en riktig tuffing. Bad boy! Haha går inte att sluta skratta åt dig. En sak är säker, du kan fan ingenting om AIK eller fotboll

fredrisch

Medlem
Aik Aik Aik
VI ÄLSKAR NÄR NI HATAR OSS VAFAN GÖR DET?

AIK har sveriges bästa och största publik, det vet alla som kan fotboll innerst inne!

Setermaan

Ny medlem
Aik Aik Aik
S-M-N sa:
bl0ckm0ng0t sa:
dant sa:
melgibson!! säg istället vilket lag du håller på haha!!! kan ju iaf säga att aik tar alla andra lag på allt när det gäller fotboll!!
Så de kommer vinna champions league snart då eller?
vrf inte??? dem e ju ett av få svenska lag som vet hur man tar sig dit iaf!!! haar skansen lr bajen nånsin kommit till cl??
Jo det har ju gått ett decennium...

Det är kul att alla gör det till en sån jävla grej när inget allsvenskt lag förutom förra årets Kalmar haft en i närheten av CL-mässig trupp på hur länge som helst.

pilip

Medlem
Aik Aik Aik
pilip sa:
No offence and all, men på riktigt, varför diskutera fotboll på ett skidforum? Ja, det finns ett OT-forum här, men jag kan lova att du får ut mer genom att läsa/skriva på t.ex. Svenskafans.
Jag tar mig frihet och citerar mig själv här. Jag älskar fotboll, lika mycket som skidåkning, men det är bara irriterande att läsa alla okunniga kommentarer här. Som sagt, vänd er till ett fotbollsforum (finns tusentals såna, t.ex. Svenskafans.com) istället för att diskutera här!

Grilljanne

Aktiv medlem
Aik Aik Aik
Solnatattare! Göteborg borde absolut vunnit, spelar som sagt mycket roligare fotboll. Annars går det ju ganska bra för mitt hemmalag, IFK Norrköping....

P

Pizzaaugust

Guest
Aik Aik Aik
pilip sa:
pilip sa:
No offence and all, men på riktigt, varför diskutera fotboll på ett skidforum? Ja, det finns ett OT-forum här, men jag kan lova att du får ut mer genom att läsa/skriva på t.ex. Svenskafans.
Jag tar mig frihet och citerar mig själv här. Jag älskar fotboll, lika mycket som skidåkning, men det är bara irriterande att läsa alla okunniga kommentarer här. Som sagt, vänd er till ett fotbollsforum (finns tusentals såna, t.ex. Svenskafans.com) istället för att diskutera här!
Äh, fotboll ska gå att diskutera med alla. Finns som bekant fotbolls intresserade här också så varför inte diskutera. Då är det liksom folk som delar övriga intressen, dvs skidor som också kollar fotboll. Typ?:S Vet inte vad jag menar. Men man får säkert ut mer av att diskutera på ett fotbollsforum. Men massor av åsikter har ju kommit här också.

Jag är riktigt intresserad av fotboll faktiskt, finns inget roligare att kolla på.
Dock finns det roligare att kolla på än just AIKs fotboll..

P

Pizzaaugust

Guest
Aik Aik Aik
dant sa:
asså jag fattar inte hur alla kan sitta och säga att aik är solna tattare osv!?? aik vann sm-guld i år och det bevisar allt!!!
Ja? Aik vann? det ändrar väl inte det faktum att ni är solna tattare :)

pilip

Medlem
Aik Aik Aik
Pizzaaugust sa:
pilip sa:
pilip sa:
Äh, fotboll ska gå att diskutera med alla. Finns som bekant fotbolls intresserade här också så varför inte diskutera. Då är det liksom folk som delar övriga intressen, dvs skidor som också kollar fotboll. Typ?:S Vet inte vad jag menar. Men man får säkert ut mer av att diskutera på ett fotbollsforum. Men massor av åsikter har ju kommit här också.

Jag är riktigt intresserad av fotboll faktiskt, finns inget roligare att kolla på.
Du har rätt i sak att alla ska "få" diskutera fotboll bäst dem vill, men jag tycker knappast att det blir en vettig diskution när ingen vet vad de pratar om. Det blir snarare pajkastning, utan att det leder till någonting.

BlowMe

Ny medlem
Aik Aik Aik
Lee-nus sa:
helt objektivt, eftersom allsvenskan inte rör mig i ryggen, kan jag bara säga att jag tycker att fel lag vann. göteborg har spelat roligare fotboll hela året och gjort 50% fler mål.
svårt att säga om det är ett rättvist sm-guld eller inte, men det är synd att man ska kunna vinna allsvenskan på 36 gjorda mål, ett snitt på strax över ett mål per match.
Lee-nus, ditt anus.... vi vann alla derbyn, båda matcherna mot sillstryparna, och dessutom på deras hemma-arena där de sa att de var oslagbara.... my asss!!!

Så skjut er själva i röven om ni inte förstår vilka som är mest värda SM guldet!!!!!!!

B

bl0ckm0ng0t

Guest
Aik Aik Aik
Pizzaaugust sa:
pilip sa:
pilip sa:

alla gillar inte fotboll alltså ska man inte diskutera det med alla.

Sen allvarligt skrev du inte fel? "finns inget roligare att kolla på. "
Du behöver komma ut i världen lite ...

B

bl0ckm0ng0t

Guest
Aik Aik Aik
BlowMe sa:
Lee-nus sa:
helt objektivt, eftersom allsvenskan inte rör mig i ryggen, kan jag bara säga att jag tycker att fel lag vann. göteborg har spelat roligare fotboll hela året och gjort 50% fler mål.
svårt att säga om det är ett rättvist sm-guld eller inte, men det är synd att man ska kunna vinna allsvenskan på 36 gjorda mål, ett snitt på strax över ett mål per match.
Lee-nus, ditt anus.... vi vann alla derbyn, båda matcherna mot sillstryparna, och dessutom på deras hemma-arena där de sa att de var oslagbara.... my asss!!!

Så skjut er själva i röven om ni inte förstår vilka som är mest värda SM guldet!!!!!!!
så du är stolt över att de vann vad som motsvarar guld i albanska hockeyligan?

Ifall Aik skulle gå tilll CL t ex så skulle de ju inte komma nånvart alls med sina 1 mål per match, lägg ner fotbollseländet och gör något vettigare med er tid, ska ni envisas att titta på det får ni väl kolla på utländska ligor eller nåt.

Skulle ni ta ett resultat från en big-mountain tävling i hammarbybacken på allvar?Om det dessutom var på samma dag som en FWT tävling så inga proffs skulle vara på plats?

D

Deleted member 84416

Guest
Aik Aik Aik
känns som att det börar bli lite "AA MEN DURÅÅ!!!"-nivå på den här tråden. ja menar vem bryr sig EGENTLIGEN om allsvenskan om man gillar fotboll? det motsvarar ju div 5 eller 6 i Brasilien om man jämför. Då både i spelnivå och antal brassar per lag. När man hör ordet allsvenskan tänker man ju ändå bara på en massa övertaggade testosteronfyllda grabbar som söker sammanhållning på läktaren och tävlar om vem som kan skrika f*tta högst och bäst till de andra klackarna.

men grattis AIK, verkligen, jättekul för er.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp