Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vaknar langsamt till liv nu ;D sket i att vara där live eftersom min fot e pajj och ville inte sta/ga runt i 6 timmar - men de polare som var där sa att det var riktigt fett! sa jag kollade via TV och sparade energin till efterfesten, där jag inte kände nagonting av foten heheh! sjukt bra val! fet fest!!!! :D börjar bli sugen pa korv och öl eller ingo?
Skönt att freeride skrev exakt samma artikel 40 minuter efter mig
riccweee: bor i münchen sa har tyskt och ibland schweiziskt tangentbord (sa därav har jag öä men inte å), man skulle kunna växla sprak med den där fina windows-sprak-kvadraten pa taskbar:en, men tyskarna med omnejd tycker det är en bra ide byta plats pa Z och Y, vi har qwertz inte qwerty tangetbord här sa da blir hjärnan helt uppF. var ligger mt high som du är i`?
Fan, bear suger lite i år alltså, vägen dit försvann i höstas, så typ, dom flesta sluta åka bear och parken har inte alls varit lika bra sen dess, Mammoth dock, CHIIIIIIT! ska dit om några veckor igen, fyfan vilket ställe :D