Airbrush?

brandt

Medlem
Airbrush?
Nu i dessa tider när alla prator om att airbrush måla sina skidor så undrar jag bara om någon har något vättigt förslag på vart detta går att göra? Tycker personligen att det är roliogare att ha en personlig skida som ingen anna har. Allt detta med att man ska ha lika dana skidor somm idolerna verkar ju fullkomligt rubbat. Nej, löp en skida som passar just din åkstil. Är den inte snygg, (enligt din mening) SO WHAT egentligen! Det är ingen jävla mode visning egentligen. Eller gör skidan mer personlig och låt måla om den.

//brandt

Airbrush?
jag har hört att man måste ha nån gummi baserad färg för att det ska hålla. men varför måla skidorna en vecka i alpernas liftköer bland en massa arga fransmänn och feta tyskar så lär ju målning var förstörd.

Airbrush?
LIFTWAFFE: Jag tänkte mäst på att man kanske kunde gör något åt skidorna efter en vecka med galan franskmän och tyska liftwaffes. Som du själv säger så brukar dom se ut som stryk efter en sådan vecka.

Har även kollat upp lite.. Vad jag förstått så är det en "hockeymålishjälmsmålare" man ska vända sig till. Dom brukar vara rätt bra på det där.

Det känns ju vättigare attlägga pengar på att måla en hjälm en att måla ett par skidor. Iaf enligt min mening. Hjälmen har man ju oftast längre.

//brandt

Airbrush?
Sök upp David Gunnarsson på nätet a.k.a. Dave Art
Han målar hockeyhjälmar till elitseriemålvakterna....
Smakar det så kostar det fett...

Tillbaka
Topp