Åk tid till Trysil?

DangeRAvalanchE

Ny medlem
Åk tid till Trysil?
jag vet inte riktigt vart detta passar! men jag sattsar på det här...
är någon vänlig själ som vet hur lång tid det skulle ta att åka från sälen(kläppen) till trysil?... jag läste någon stans på forumet att det tar 30min, men det är nog lite felräknat, om man inte kör i 150 på en isig skogsväg,,, eller det kanske finns en annan väg dit???

Åk tid till Trysil?
jo 30 min är inte helt omöjligt från tandådalen. från kläppen tar det anningen längre tid. men på en timma så är du där. och det är lätt värt resan.

ha det bra

Åk tid till Trysil?
Vi körde på ca 1 tim från Lindvallen nu i helgen. Riktigt isiga (å roliga) vägar. Helt klart värt resan med tanke på åkningen.

Åk tid till Trysil?
Det är självklart att du skall åka förbi Trysil!!! Brukar inte ta mer än 45 min om man kör i lagligt tempo. Tänkte samtidigt passa på att rekommendera Trysil, verkligen toppen vad gäller utförsåkning! Det kommer du absolut att märka! Så finns ingen risk att du ångrar din visit. Möjligvis i så fall på grund av att plånboken kan ha blivit lite tunnare, för billigt är det inte :)

Åk tid till Trysil?
Åkte från Lindvallen i veckan och det tog ca. 50min. - 1h
Räkna med att det tar ytterliggare 15min från Kläppen. Men jag lovar, det e värt varenda minut!
// Danne

Tillbaka
Topp