Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
vi är ett gäng på 5 st som ska bo i kicking hela ses!
Och jag tycker att fler svenskar ska åka dit!
Så om DU gillar puder galna upptåg så är det stället för dig/er i vinter!
Tja, som jag sagt till zro: Låter djävligt lockande men man måste ju räkna lite pengar oxo. Semester växer tyvärr inte på trän...
Låter grymt iaf.
/Tyrre