åka alperna

SiGgas

Ny medlem
åka alperna
Är det någon här som har erfarenhet av eller möjligtvis kan tänka sig att tipsa en om hur det är i alperna vid vintertid är det bra åkning eller är det bara skit som i väsjöbacken jag har aldrig åkt på något sämre ställe så det vore ju bäst om man inte ja alperna verkar ju ska vara bra enligt vissa men är inte chile något att satsa på eller är det också dåligt alaska har väl den största åkningen med tanke på att det ligger i amerika där allt är stört liksom vem vill väl inte hyra ett par skidor där när man lika väl kan göra ett par fast det är skitsvårt för då måste man vara duktig och vara snickare som kan bygga möbler men nog om det är alperna bättre än sälenfjällen?

åka alperna
Jag tycker att du satsa på att åka med ucpa om du är över 18.. www.ucpa.se och då går resan till Frankrike, annars så tycker jag att du ska satsa på att hamna i Dolomitisuperski (http://217.27.1.80/default.asp?L=3) Vill du ha mer info så gå in på min sida och skriv en rad så hörs vi!
Lycka till!

åka alperna
Jag vill också leka frågesport.

Fråga A: Hur i helsike hittade CB_sensei den här tråden?
Fråga B: Varför i hela friden svarade CB_sensei den här tråden drygt fyra år i efterhand?
Fråga C: Hur i helvete fick ursprungspostaren in så mycket i så lite text?

Tillbaka
Topp