Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha det börjar bli lite av en tradition i okt/nov ;-)jeffa sa:Kaxigt att köra med fetlaggen Carled! Själv fegade jag med gamla sönderrailade jibbskidor. Var också förvånad över hur lite genomslag jag fick. Det sprutade en hel del gnistor på sina ställen och en sten ledde till en hyfsad framåtvolt men annars hyfsat före.
Varm choklad med vispgrädde och lite afterski i köket med övriga deltagare avrundade kvällen på ett bra sätt. Tänkte köra igen typ onsdag eller torsdag om snön ligger kvar. Om någon är sugen på lite "innanförtullarnaoffpist" i veckan så droppa ett FR mail så styr undertecknad upp med Afterski!
Tog lite bilder som jag tänkte lägga upp under morgondagen. Vore kul att se fler bilder på folk som kört puder i "Stockholms årliga snökaos"
Varför blir det alltid snökaos när första snön kommer? Lär sig aldrig 08-orna att det faktiskt blir vinter varje år hur man än vrider och vänder på det?
Jeffa
Va inte så jävla negativ. Ingen av oss vet hur länge snön kommer ligga.Carled sa:All snö kommer ju smälta bort till slutet av veckan... Hade jag haft en skidbacke hade jag faktiskt väntat med snöläggningen. Det är ju faktiskt inte tjäle i marken än, och det är väldigt viktigt för att få behålla snön. Jag tycker att det borde vara bättre att vänta på barmarken som kommer, och sedan vid nästa (och troligtvis långvariga) minusperiod spruta snö, just för att det förhoppningsvis blivit lite tjäle...
Jeffa, om man garanterat vet att man flyter är det ju ingen risk för genomslag, eller hur? Vågade till och med åka på trottoar med 40cm... Inga problem!
Körde där igår. Vi byggde små hopp som vi hoppade över vägarna med.OstMats sa:det borde väl gå att åka i vitabergsparken för övrigt? tänkte ungefär rakt söderut från kyrkan. om dom inte har plogat och sandat cykelvägen för flitigt.
dom behöver typ 10 dygn med kylaGaass sa:Skulle tippa på att Väsjö öppnar först då det ligger i en bra zon. Förra säsongen var de ensamma om att öppna också så de har väl sina knep för att lyckas även den kommande säsongen.
Ja varför inte, det är omöjligt att säga var det går att åka och vilken backe som öppnar först eftersom vädret sviktar hela tiden. Nu till helgen kommer det bli plusgrader och det kanske dröjer ett tag innan det blir minusgrader, vem vet, man kan ju alltid gissa.CustomX sa:Vi kanske ska starta en gissningstävling om vilken backe som öppnar först??