Åka till St Anton under februari - boende?

Tidelius

Ny medlem
Tjena Freeride!

Jag och två-tre polare har tänkt köra första till sista februari i St Anton, det blev ingen säsong pga flickvänner och annat som inte riktigt funkade. Frågan är nu, i och med att vi inte kommer komma ner lika tidigt som alla andra som kommer i typ november, hur kommer det se ut med boende?

Jag hittade någon mysig guide är man skrev att boende gick på 15€/natten, och att det inte var någon brådska med att leta upp boende hemifrån innan man åkte. Biten med att hitta boende när man kommer ner kan vi ju stryka direkt, man måste boka innan, men hur gör man då? Och kommer priset vara mycket högre än om man hade kört en säsong från november?

Stort tack på förhand!

Prova att maila stantons turistbyrå om boende. De skickar tillbaka en hel lista med kontaktuppgifter till hyresvärdar i området. Mailen är typ~ info@stantonamarlberg.com, kolla upp det närmre för inte helt säker på att det blev rätt där.

Stort tack för svar!

Vad brukar man behöva betala för boende per natt ungefär? Det jag hittade låg på typ 460 svenska kronor per natt, minst, vilket jag tyckte kändes dyrt. Finns det alternativa vägar för att hitta boenden i St Anton?

Börjar få lite panik, det verkar tajt med boenden i St Anton i februari överhuvudtaget. Allt verkar ligga för långt bort, är uppbokat eller är för dyrt. Hjälp, någon?

Har du kollat i närliggande orter? Typ klösterle, flirsch. Brukar vara ganska mycket billigare utanför st antonbyn.

Tillbaka
Topp