Åka till Stryn

jakken

Medlem
Åka till Stryn
Någon som har tänkt att åka till Styrn typ en till två veckor in i juli?
Läste nämligen på deras sida att det blir billigare med liftkort om man är fler som köper, 5st=5% , 10=10% 15=15%.
Hade varit trevligt om man kunde vara några då när man köper.

Åka till Stryn
hade ingen aning om vilken vecka vi skulle åka dit, men efter att ha kollat lite åker vi nog i mitten av v.24
vet ni vilket datum ni åker?

Åka till Stryn
tänkte kanske dra dit eller till sölden, men vilka veckor hade ni tänkt skulle vara bra att passa in så man kan åka flera och få biligare liftkort.....
:p

Åka till Stryn
Jag å en polare drar nog redan på fredag så vi kommer upp under öppningshelgen och är där hela v23 :)

Åka till Stryn
Jag och två polare (minst) anländer till Folvens camping söndag v.23 (6:e juni). Sen ska det åkas duktigt i tre-fyra dagar!!

Åka till Stryn
Jag och 3 till 4 andra polare är sugna på att dra. Vet dock inte ännu när vi kan med tanke på ledighet ifrån jobb osv. Men du kan ju höra av dig till mig när du vet när ni tänkte dra!

Ha det gott

Åka till Stryn
Hmm, verkar ju vara en del som ska åka v24. Ingen som råkar ha två fina platser över i någon bil?

Börjar bli lite småkrisigt snart... och man vet inte hur det blir med överlevnaden till vintern om jag inte får smaka snö snart.

Glädje.

Åka till Stryn
håller med !!! fan psyket behöver den där snön....
men är det ingen som kan tänka sig att dra upp vecka 25 eller kanske tillochmed 26!???

krisar sig lite nu!! måste ju hitta någon som vill upp senare......ni som tänkte 24 jan ni inte bara ta och vänta en vecka *ler*

Åka till Stryn
vilken vecka rekomenderas, om man e 4 skidgalna, och 4 som gillar skidåkning men föredarar körkande framför det?

Åka till Stryn
Snackat me Anders F som bygger parken..den blir inte helt klar tills de öppnas i slutet av denna månaden. MEN det har snöat 1.5m denna veckan:)
Vi har nu bestämt ett datum då vi ska åka. Söndag den 6e juni v.23!! Så vi kommer upp på söndag kväll.
Anden99: Köpa liftkort i grupp på måndagen då?

Nån annan som drar upp på söndagen??

Åka till Stryn
^tack har kollat där fatta inte så mycket som ja skulle vilja. hur ska ni åka dit??

Åka till Stryn
Vi tar bilen. Går även att åka buss via Oslo, men jag tror campingen ligger en 15 min ifrån själva backarna. Det ska även gå skidbussar emellan.

Åka till Stryn
Jag kommer åka upp v.26 och bli på Folven i ett stort fult tält hela veckan :)
Om nån vill dela liftkortspriser så hör av er.

vi blir en eller två bilar (till skillnad mot 3 som i fjol) som åker från Arvika. Finns säkert plats över om någon bor på vägen :)

Är det helt säkert att man kan få billigare liftkort om man är så få som 5 pers? Det låter ju väldigt bra.

p0w: när jag var där sist, så hann jag iaf se en buss som åkte på morgonen, men bil är helt klart att föredra.

Åka till Stryn
Man behöver väl inte boka tältplats?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?

Åka till Stryn
Ett par kompisar var i Stryn i helgen och åkte.Liften hade inte öppnat ännu så dom fick åka pistmaskin. Det hade kommit 80 cm torrsnö veckan innan. Dom var bara 5 st som hade hela berget för sig själva

Åka till Stryn
svenskskiduthyrning: läste om nysnön, men trodde inte att man kunde utnyttja den utan att kränga på sig stighudarna osv. Erbjuder de att köra upp med pistmaskin alltså. Faen vad fuskigt!

teddiii: nej du behöver inte boka tältplats, men det gjorde jag sist för att vara på den säkra sidan. Det är nämligen ganska fullt över midsommar. Stugorna var bokade sen länge, men som ägaren sa när jag ringde dit...
"jaja vill du bo i tält så löser det sig alltid... finns det inte plats, så skapar vi en åt dig"
skön inställning på det stället.

När jag frågade om det var något kalas att räkna med över midsommar, så skrattade han bara.
"Ja svenskarna kör stenhårt på fredag och normännen drar igång på lördag." lustigt men kul att vi firar på olika dagar. Då blir det mer av festligheterna.

Tillbaka
Topp