Vart ska man åka?

Vart ska man åka?
Hej.
Nästa torsdag tänkte jag ge mig av på äventyr igen. Frågan är dock vart? Vart finns det snö att åka utanför pist med lift.
Tänker att 8 - 10 timmar bort är rimligt med bil. Sogndal och Hemsedal brukar det bli.
Sen spelar ju snöprognosen in när det närmar sig.

//Fredrik

Vart ska man åka?
Har tyvärr inga tips utan bumpar mest. Vi tänkte åka helgen v13 och jag börjar bli lite orolig, vi tänkte Gausta men har husbil så vi är flexibla. Några bra tips på ställen med snö, verkar smälta bort överallt!

Vart ska man åka?
Lägg till att det utöver ❄️ kunde vara trevligt med ☀️ också så vette tusan vart man ska åka. Vi har planerat att dra i helgen, men inte bokat något än. Bara ☁️ överallt.

Vart ska man åka?
Piståkningen i Björnrike & Vemdalsskalet är utmärkt nu. Senaste dagarnas snöande har gjort underverk i pister och längdspår. Offpist är inge vidare då snön som kom var ganska kompakt i kombination med vind har gjort att det ligger ojämt.

Vart ska man åka?
Piståkningen i Björnrike & Vemdalsskalet är utmärkt nu. Senaste dagarnas snöande har gjort underverk i pister och längdspår. Offpist är inge vidare då snön som kom var ganska kompakt i kombination med vind har gjort att det ligger ojämt.
Gôtt!
Drar dit på söndag. Hoppas väder och förhållanden håller i sig.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp