Åka upp till Kittelfjäll några dagar?

• Trådstartare Trådstartare Falken86
  • Start datum Start datum
F

Falken86

Guest
Tjenare!
är en sthlms kille på 20 år med intresse för skidor och är ledig fram till 25 feb och undrar ifall det finns någon annan här som är sugen att kanske blåsa upp till kittelfjäll eller någon annanstans i fjällen för lite skön skidåkning i några dagar!?
Ingen i min bekanskapskrets är lediga pga av jobb o studier och vill inte åka själv och sthlms backar är inte allt för kul i längden :P
kostar ju inte allt för mycket just nu med liftkort o boende.

hör gärna av er om ni är sugna! Kan maila på Bjoern86@hotmail.com

Senast ändrad:
Hej!

Skulle gärna, men kan inte! Jag var i lite samma läge som du i januari. Jag hittade två killar här på freeride, och jag tycker det blev asbra. Mitt tips är dock att åka upp ensam även om du inte skulle hitta någon här. Intrycket jag har fått av Kittelfjäll är att det är ganska lätt att hitta folk att åka och hänga med även där uppe! Man kan ju inte låta sina kompisar med deras närmast sjukliga prioriteringar av jobb och såna fånigheter stå i vägen för skidåkning!

MVH
Viktor

Är också i din sits, men kommer inte upp innan den 4:e mars. Men är väldigt lätt och hitta någon och åka med där uppe!

Bra val med Kittelfjäll; jag har själv varit där två omgångar hittills. Bra skidåkning med roliga raviner och trevliga skogar med lagom tät björkskog. Jag skall till Sälen nästa vecka, men hade hellre åkt till Kittel en gång till för skidåkningens skull.

jaha okok tack för svaren =)
får fundera lite o testa att dra upp själv då..
men som sagt.. blir ni sugna så häng gärna på ;)

Tillbaka
Topp