Härnö Cityjam 2009!

Härnö Cityjam 2009!
hört att de sög, fel beräknad fart osv så man kom ine över och man flög typ en dm ovanför plattån? Ngn sundsvalls bo vann iaf tror ja

Härnö Cityjam 2009!
Pizzaaugust sa:
hört att de sög, fel beräknad fart osv så man kom ine över och man flög typ en dm ovanför plattån? Ngn sundsvalls bo vann iaf tror ja
jag som trodde att david ny kunde sin sak ;p

Jag vill ändå se film eller bilder så att man får veta hur det såg ut

Härnö Cityjam 2009!
de var lite tjivigt att komma över men sen byggde dom på hoppet med några meter och man fick lite snabb valla, så var de inga problem att komma över :) tror anton björklund vann.jag åkte hem efter kvalet men fick höra de sen :P men de var ett super kul event och jag hoppas de blir fler likadana. Musik, trevligt folk, gratis glass och redbull. subway och mcdonalds på gång avstånd :D kunna inte bli bättre.

Härnö Cityjam 2009!
Kinkan sa:
Pizzaaugust sa:

david hade inte gjort nått fel. han var inte där och byggde själv , (tror han var hemma för han skulle få en dotter) men han hade skrivit rätt på ritningarna och allt, men dom som byggde hoppet hade gjort fel, så att det var förlång platå eller nåt sånt..

Härnö Cityjam 2009!
phhille026 sa:
Kinkan sa:
Pizzaaugust sa:

david hade inte gjort nått fel. han var inte där och byggde själv , (tror han var hemma för han skulle få en dotter) men han hade skrivit rätt på ritningarna och allt, men dom som byggde hoppet hade gjort fel, så att det var förlång platå eller nåt sånt..
för lång transition.

Härnö Cityjam 2009!
Lite info så att det inte sprids en massa rykten:

- Vi blev försenade redan från torsdag och det innebar att saker som skulle ha byggts i byggställning fick ersättas med snö. Transition blev för lång, men vi kan bara lära oss av misstagen och göra bättre till nästa år.

- David Ny gjorde inga fel! Felen begicks när för många viljor skulle fixa mot slutet. Det kan bara bli bättre till nästa år!

- Om någon bara fick åka 2 åk så måste något ha missats. Jag tror inte att 2 åk per skall stämmer... Men till nästa år blir det trappor och åkarna får ta sig upp själva, då hinner de med fler åk. Och så kör vi rails i shape-pauserna.

- Ett Cityjam måste också mätas ur publikens ögon, och för dem räcker det att folk kastar sig ut från 18 m och hoppar i ett bigjump. Att åkarna kan mer, det vet bara de! Vi andra är otroligt nöjda och vi skulle aldrig kunna ro iland sånt här utan åkarna! TACK till Er!

Har Ni nån kritik, ta den med mig och berätta gärna om det som var bra också. Det kan vi som har kämpat dygnet runt i flera veckor behöva...faktiskt...

Väl mötta nästa år!

/L

Härnö Cityjam 2009!
jag tror också att de kan bli bättre nästa år :P vill bara påpeka att när robin trolin nyss fyllt arton slet han till klockan 5 på morgonen istället för att gå på krogen som alla andra nyblivna artonåringar med all säkerhet skulle ha gjort! ingen kan klaga på robins engagemang!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp