Åkare sökes till freeride tv i sthlm i veckan!

jeppenator

Aktiv medlem
Nu i veckan kommer jag befinna mig i sthockholm, tillsammans med en videokamera och ett glatt humör! tanken är att göra ett reportage om de olika stockholmsbackarna Flottsbro, Väsjö och hammarby. Samt folket som åker där i dom.

Men, jag behöver åkare att filma. Kommer att filma Tisdag,onsdag och torsdag. Tanken är Väsjö på tisdag, flottsbro på onsdag och hammarby på torsdag!

Vore grymt om det finns några stockholmare som är sugna på att vara med i inslaget! Hör av er här eller på fr mail eller i min gästbok isåfall!

vet att många går i skolan, men vi kan ju filma efter 13:00 eller liknande också om någon slutar tidigt, allt är av intresse! hör av er!

/jeppe

väsjöbacken på tis ?? kommer lätt och är med!!eller nån gång säd till när du drar dit , är där hela dan imorrn och på tis

J-Landahl.. tänkte mera på att de förmodligen inte är så mycket folk där å åker på varddagar.. och vill helst ha nån som är local och kan snacka lite om anläggningen.. haha

jag fattade av första inlägget.. 6 stycken var väl lite overklill?

skulle kunna vara med, slutar iofs 16:20 på tisdag..
men bästa är ju att filma i väsjö på onsdag då det är skönast folk där då!

Freeskiers har träning på tisdagkväll i Flottsbro, kom och se 25-30 toktaggade ungar ha kul! Det bjuds kanske inte på Wallisch-jibbing direkt, men skidglädje och lite annorlunda inslag kan vi nog bjuda på...

du har ju glömt bruket.... för faaaaaaan

faan inte filma nå jävla fitt freeskiers i flottsbro som bara sabbar alla kickar. kör på väsjö tisdag, flottsbro onsdag hammarby torsdag

men dra till väsjö på ons ist!!!! lätt värt att vänta tills dess...

väsjö på tisdag! imorrn alltså, vilka kommer finnas där? jag behöver folk att filma!

vore gött me lite freeriders å inte bara massa randoms.. haha

Tillbaka
Topp