Åkaskidors orättvisa tävling

Anders_Hansen

Ny medlem
Någon mer än jag som vart lite sur över åkaskidors "vinna Jon olssons skidor tävling"? Det först rätta inkomna svaret vinner. MAn skule skicka svaret till Åre. Hur lätt är det då för en som bor i mellansverige att vinna jämfört med en som bor i åre?

Tror du inte de menar "först öppnade rätta lösning"? Annars håller jag med om att det är riktigt dåligt...

De måsste ju ha någon form av regel för jag slängde iväg svaret så fort jag fick min tidning igår annars e det ju bara för de som bor i Åre att lämna svaret direkt på deras kontor...

JAg håller med er, jag skickade dan efter jag fick tidningen, jag har ingen chans, jag bor ju i Halland, stor chans för mig.....

Och sen tycker jag att åka skidor bara sjunkit i kvalite, det var bättre förr.

MvH viktor

Det var då helt fel sätt att göra en tävling på. Skulle vara bättre om det blev lottning på de svaren som kom in istället.

Jag skicka iväg svaret direkt till åka skidor men lär väl inte ha så stor chans me tanke på att man bor i stlhlm. :( skulle varit bättre med en vanlig lottning. Minus för Åka Skidor, annars e de ten jävligt bra tidning! /Fabian

hej!

Åka skidor har blivit as sega!...och dumma!.en kompis till mig vart månadens brev i typ september och han har ännu inte fått grejorna!!!.är det inte sjukt dåligt eller???
hade /// Carlis

Jo, det är riktigt segt. Har börjat premenuera på åka sidor i år. Jag fick lite av en chock när jag såg att nästa nummer kommer i september. Kan de inte åtminstånde printa ut ett nummer under sommaren. Behöver kanske inte vara något repotage med, det räcker att ta med lite sjyssta skidbilder och några nya produkter.

Den som vinner kan ju gärna höra av sig hit till freeride, men det finns säkert inte ens några skidor. De luras nog bara. Jag menar vem kan kolla upp det? Ingen!

Klasse Kock

Tillbaka
Topp