J jorgenw Ny medlem 2007-01-08 Åksällskap/Sängplats Zermatt #1 Hej! Är på besök i Schweiz och tänkte dra en repa till Zermatt imorgon tisdag 9/1 - fredag 12/1. Finns det ngn som har lust att åka lite och/eller har en sängplats att hyra ut? Hälsningar, Jörgen jorgenwetterberg@gmail.com
Hej! Är på besök i Schweiz och tänkte dra en repa till Zermatt imorgon tisdag 9/1 - fredag 12/1. Finns det ngn som har lust att åka lite och/eller har en sängplats att hyra ut? Hälsningar, Jörgen jorgenwetterberg@gmail.com
JockeSki Medlem 2007-01-08 Åksällskap/Sängplats Zermatt #2 ooops... fel. :S Senast ändrad: 2007-01-08