erik_lagg
Aktiv medlem
Aktuella Köp & Sälj-varningar
Det var mycket. Som sagt var
@Boardberg borde häva köpet.
@Boardberg borde häva köpet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var ju inte jättesvår att hitta på FacebookOEngstrand sa:Japp, fick till svar "nej."erik_lagg sa:@Oengstrand har du bett säljaren att häva köpet?
Det borde han göra då hans beskrivning inte stämmer - du har helt enkelt inte fått vad du har betalat för.
@Boardberg svarar varken på sms eller pm längre.
Ser ju ut som en riktigt pålitlig snubbe.la_grave sa:Var ju inte jättesvår att hitta på FacebookOEngstrand sa:Japp, fick till svar "nej."erik_lagg sa:@Oengstrand har du bett säljaren att häva köpet?
Det borde han göra då hans beskrivning inte stämmer - du har helt enkelt inte fått vad du har betalat för.
https://www.facebook.com/gullarberg
Haha jo jag har försökt kontaktala_grave sa:Var ju inte jättesvår att hitta på FacebookOEngstrand sa:Japp, fick till svar "nej."erik_lagg sa:@Oengstrand har du bett säljaren att häva köpet?
Lämna ärendet till Kronofogden.OEngstrand sa:Haha jo jag har försökt kontaktala_grave sa:Var ju inte jättesvår att hitta på FacebookOEngstrand sa:Japp, fick till svar "nej."
@boardberg på facebook, sms och pm här.
För 700kr, nä du! Så fattig och taskig är inte ens jag.la_grave sa:Lämna ärendet till Kronofogden.OEngstrand sa:
Nej, men nästa person han lurar är kanske det och/eller har inte förmågan/kunskapen att driva ärendet. Om du avskräcker honom nu så slipper kanske fler personer råka ut för hans bristande moral.OEngstrand sa:För 700kr, nä du! Så fattig och taskig är inte ens jag.la_grave sa:Lämna ärendet till Kronofogden.OEngstrand sa:Haha jo jag har försökt kontakta
@boardberg på facebook, sms och pm här.
Polisanmäla borde nog vara första stegeteNilsson sa:VARNING!
Har precis varit med om ett identitetsintrång då jag skulle köpa dessa skidor: https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=132066
Jag kollade upp honom och han verkade reko. Jag förde över 2500 och han skulle skicka skidorna i måndags förra veckan. Efter att inte ha hört något mera har jag hört av mig flera gånger utan resultat, och sökte på "Andres Sigurdsson" på Hitta.se. Jag ringde upp honom och han sa att han aldrig har sålt ett par skidor, utan att han har blivit utsatt för identitetsintrång.
Någon som vet hur/om man kan gå tillväga/ varit med om liknande. Har hans kontonr om det hjälper..
Haha, det råkar inte var som så att Mr Cotner ska få två par pjäxor av Cherie?Lillfresarn sa:Jag vart också kontaktad utav en Cherie Driller som ville köpa utav mig. Hennes mail är cheriedriller@gmail.com extremt hemlighetsfull men vet inte om jag ska låta henne försöka föra över pengarna eller om jag bara ska häva köpet. Jag har en leverans adress i USA men kommer inte att skicka något innan det är betalt. Vad tycker ni?
Klart att Mr Cotner ska ha ett par nya pjäxor! Haha ja det är exakt samma sjukaste ju. Riktigt generös tjej.Shellstrom sa:Haha, det råkar inte var som så att Mr Cotner ska få två par pjäxor av Cherie?Lillfresarn sa:Jag vart också kontaktad utav en Cherie Driller som ville köpa utav mig. Hennes mail är cheriedriller@gmail.com extremt hemlighetsfull men vet inte om jag ska låta henne försöka föra över pengarna eller om jag bara ska häva köpet. Jag har en leverans adress i USA men kommer inte att skicka något innan det är betalt. Vad tycker ni?
Leveransadressen i USA jag fick var:
Thomas Cotner, Address: 5185 bell Ave portage Indiana , Zip Code: 46368
Hennes mailadress är:
Cherie Driller <cheriedriller@gmail.com>
Efter att jag skrev i mailet att jag hade fått röda flaggor kring det här och ville få en bild på hennes ID-kort så har jag inte hört nått mer. Synd!![]()
Cheri Driller kontaktade mig också med samma story. Hon har tydligen varit rätt upptagen idag.Lillfresarn sa:Klart att Mr Cotner ska ha ett par nya pjäxor! Haha ja det är exakt samma sjukaste ju. Riktigt generös tjej.Shellstrom sa:Haha, det råkar inte var som så att Mr Cotner ska få två par pjäxor av Cherie?Lillfresarn sa:Jag vart också kontaktad utav en Cherie Driller som ville köpa utav mig. Hennes mail är cheriedriller@gmail.com extremt hemlighetsfull men vet inte om jag ska låta henne försöka föra över pengarna eller om jag bara ska häva köpet. Jag har en leverans adress i USA men kommer inte att skicka något innan det är betalt. Vad tycker ni?
Leveransadressen i USA jag fick var:
Thomas Cotner, Address: 5185 bell Ave portage Indiana , Zip Code: 46368
Hennes mailadress är:
Cherie Driller <cheriedriller@gmail.com>
Efter att jag skrev i mailet att jag hade fått röda flaggor kring det här och ville få en bild på hennes ID-kort så har jag inte hört nått mer. Synd!![]()
Shellstrom sa:Fick ett nytt spännande mail idag från Sgt Lionel som också är Dr Lionel enligt hans mailadress...
Först och främst, låt mig introducera mig själv till dig är Sgt Lionel Williams från Royal Canadian Navy Marine, en ortopedisk kirurg som arbetar som en akutläkare i militären, men arbetar med FN: s säkerhet här i Syrien för fredsbyggande och konfliktlösning, och är 51 år gammal från Vancouver British Columbia Canada.
Jag äter avsiktligt att investera i ditt land till ett mycket lukrativt affärsföretag som du ska ge råd till och genomföra nämnda satsning där för de gemensamma fördelarna med oss båda. Ditt kompetenta samarbete är att bli min affärspartner i ditt land och skapa idéer om hur pengar ska investeras, hanteras korrekt och typen av investering efter pengarna överförs till ditt konto med hjälp.
Under tiden, när du anger din vilja att hantera denna transaktion med uppriktighet genom att skydda våra intressen och genom att du accepterar det här förslaget, skulle jag förse dig med den fullständiga detaljerade informationen, förfarandet och beloppet medföra. Jag kommer att vara glad att reservera denna respekt och möjlighet till dig, om du så önskar, men uppmanar dig att ge saken din omedelbara uppmärksamhet som den förtjänar.
Ser fram emot ditt svar, du kan även maila mig med min privata email: drlionelwilliams@doctor.com eller via min Skype-adress (renext0117) för enkel kommunikation.
Med vänliga hälsningar,
Williams
https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=153052johan sa:Vill varna för annonser från en trolig bedragare. Det har varit billiga cyklar, gopro och mobiltelefon. Varorna befinner sig långt norr ut (norrbotten / kiruna / Gällivare ) och vill endast skicka per post och personen drar sig ut om man vill träffas.
https://www.hitta.se/vem-ringde/0702932728
Jag är också medlem Sweclockers forum och där har man infört att man måste ha en viss medlemstid samt ett visst antal inlägg i forumet för att få annonsera. Det skulle kunna råda bot på vissa av de nya ”medlemmarna” som använder marknaden till att blåsa folk eller sälja hundarjohan sa:Vill varna för annonser från en trolig bedragare. Det har varit billiga cyklar, gopro och mobiltelefon. Varorna befinner sig långt norr ut (norrbotten / kiruna / Gällivare ) och vill endast skicka per post och personen drar sig ut om man vill träffas.
Just nu testar jag att aktivera PM-funktionen efter att man varit medlem några dagar, det har hjälpt än så länge.JoL91 sa:Jag är också medlem Sweclockers forum och där har man infört att man måste ha en viss medlemstid samt ett visst antal inlägg i forumet för att få annonsera. Det skulle kunna råda bot på vissa av de nya ”medlemmarna” som använder marknaden till att blåsa folk eller sälja hundarjohan sa:Vill varna för annonser från en trolig bedragare. Det har varit billiga cyklar, gopro och mobiltelefon. Varorna befinner sig långt norr ut (norrbotten / kiruna / Gällivare ) och vill endast skicka per post och personen drar sig ut om man vill träffas.