Alagna

Pwdrdog

Ny medlem
Alagna
Yo!

Er det noen her som er eller har vært i Alagna/Gressoney/Champoluc i det siste og som kan si noe om hvordan snøforholdene er? Jeg tenkte meg en tur ned dit i tidsrommet 2-11 april, men frykter lite snø. Ser imidlertid på Snow-forecast.com at det er meldt om litt snø til uka. Veldig takknemlig for svar.

Ride on!

Alagna
Ser rätt brunt ut på web.kameran på monterosaski.com , men jag drar dit med sällskap på torsdag den 29/3 och stannar till den 6-7/4. Vi ska mestadels tura upp mot 4000 m topparna, men om du kommer ner får vi naturligtvis mäta krafterna i Balma!

/Kimbo

Alagna
Vi planlegger også en del turer i høyden. Denne vinteren må jeg bare få kommet meg opp på P. Gnifetti og Margherita-hytta. Gått dit før?

Harald

Alagna
Yeah! Bare å plinge på 0047 92212422. Hadde vært glimrende om du kunne meldt fra om forholdene når du kommer ned. Vi er ikke i Alagna før sent på kvelden 1. april. Skal dere bo på campingen?

Harald

Alagna
hej, vi var i gressoney förra veckan (tisdag-torsdag) och kan tyvärr meddela att det är inte mycket snö alls! fick åka pist. hade tänkt tura men det fanns ingen snö utanför pisterna. hur det är riktigt högt upp vet jag inte. kan funka om man går riktigt högt.. hoppas att det kommer snö! // e

Tillbaka
Topp