Tyvärr verkar dom inte köra med den längre. Dom bygger en ny från Salati till Indren blir färdig nästa år. Var nere i Alagna i somras och vandrade, såg bygget ser lovande ut.
Vill man upp till Indren blir det hudar på.
Det går alltid att droppa ner i Balma från Salati hållet.