Ålder och ort??

AntonMonoski

Ny medlem
Ålder och ort??
kan man se vilka som varit inne på ens sida?
och det hade varit trevligt om man kunde se vilken ålder och vart folket bor när man kollar efter inloggade...
Fast då kanske man ska söka sig till lunarstorm stället..

Ålder och ort??
Blir det inte lite Big Brother över det hela då? Man vill väl kunna surfa runt utan att ha ett tracking record hängande över sig. hmmm

Ålder och ort??
Håller med Smogen. Då blir det rena Lunarskitet utav sidan.
Det uppmuntrar ju inte till spontana möten direkt. Som det är nu så klickar man på någon som är online. Om den personen verkar vettig så kanske man skriver en rad. Om personen inte verkar vettig så skiter man i det.
Om man redan från början skulle se ålder o ort så skulle åtminstone jag sålla bort lite.

Nej. Behåll det som det är! Låt inte storebror finnas överallt. Hur kul blir det då?

Ålder och ort??
Varför ska man vara rädd för storebror? Ta storebror vid hornen istället om han är till besvär... kryptiskt kanske, men det är ju Lill-Lördag-natt

Ålder och ort??
Freeride ska INTE bli något jävla lunar skit. Fy fan för lunar och Playahead och resten av dessa jävla fjortissidor.

Ålder och ort??
Det här har varit uppe förr, iaf det här om att man kan se tidigare besökare. Det var inte särskilt poppis och har tagits bort. jag har viss förståelse.

Ålder och ort??
Funktionen fanns på Freeride ett litet tag, men efter önskemål från en hel del användare plockade jag bort den.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp