Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
synd du har fattat, helt fel. svenska ungdomar har sedan länge åkt till alperna av den yttersa orsaken att dricka sig medvetslösxoce sa:Jag trodde man åkte till alperna för att åka skidor men jag kanske har fattat helt fel.
Vi var inne på Silver Bullet, (om det var mej du fråga :P ).felix sa:Hm... gick in på Silver Bullet också!?
Menade mer som svar till de ovan som sa att det var omöjligt, att det faktiskt inte var några problem när jag var där... eller du för den delenMaxSki sa:Vi var inne på Silver Bullet, (om det var mej du fråga :P ).felix sa:Hm... gick in på Silver Bullet också!?
Kodord i den meningen kan ju vara "(10 år sen)"Hamilton83 sa:Hej!
Jag var där första gången när jag var 14-15 (10 år sen) och det var inga problem att komma in på Gatz eller vad det nu hette.
inte alls 18 på "ALLT" annat än öl. jag är 16 och köpte 3 flaskor vin när jag visade legtomten_nissen sa:Var där V7 nu och så här ligger de till...
På Silverbullet är det 18, har man inte ett legg där de står 18+ på kommer man INTE in ,
Samma gäller det på Gatz, Gatz är imo det bästa stället om man vill ha röj,
På¨ haegbloms kommer du in om du inte har legg om du ser hyfsat vuxen ut, men inte annars.
på Blockhouse (stavning) kommer du in om du är över 16, dvs du behöver inte visa legg, tycker även att blockhouse är ett av dem bästa ställerna, lite sämre en gatz.
och i affären eurospar måste man vara 16 för öl ALLT annan är det 18 på t.o.m cider.
Helt rätt, supa kan man göra hemma. Inga som helst problem.xoce sa:Jag trodde man åkte till alperna för att åka skidor men jag kanske har fattat helt fel.
SPAR är den bästa affärskedja som finns i hela världen.tomten_nissen sa:Var där V7 nu och så här ligger de till...
På Silverbullet är det 18, har man inte ett legg där de står 18+ på kommer man INTE in ,
Samma gäller det på Gatz, Gatz är imo det bästa stället om man vill ha röj,
På¨ haegbloms kommer du in om du inte har legg om du ser hyfsat vuxen ut, men inte annars.
på Blockhouse (stavning) kommer du in om du är över 16, dvs du behöver inte visa legg, tycker även att blockhouse är ett av dem bästa ställerna, lite sämre en gatz.
och i affären eurospar måste man vara 16 för öl ALLT annan är det 18 på t.o.m cider.