Alexander Rosen goes extra naked next season!

alexrose

Ny medlem
Yooooooo allihopa! som ni vet så gjorde jag flat 7 naken i väsjö säsongen som var!! Och nu till säsongen blir det sjuukt fett!!! jag ska schredda en sw back naken!!! HELT SJUKT!
det jag nu behöver är att få lite tricktips på swback!!hur gör man igentligen?
tack på förhand!!!
KEEP ITT HAPHY!!!

Det känns som en vanlig back det enda att tänka på är att inte banga ur utan fullfölja och timea rätt när du lämnar kicken. Landningen kommer väldigt naturligt.

Inte så mycket annorlunda att tänka på egentligen om du sätter vanliga. Lycka till!

Man lär sig visst något nytt varje dag, visste inte att du hade gjort flat7 naken nej. Nakentrixandet är bästa trixxandet, nog bästa minnet jag har från i vintras. Aldrig skrattat så mkt som när en polare gjorde mongoflips naken.

Titta vad jag hittade genom sökfunktionen
https://www.freeride.se/content/219/

Va bara kylig. Poppa mycket och luta ryggen bakåt. Det är förvånansvärt enkelt. Som Karln säger så kommer landningen naturligt. Ruskigt skönt trick förövrigt!

alexrose sa:
Yooooooo allihopa! som ni vet så gjorde jag flat 7 naken i väsjö säsongen som var!! Och nu till säsongen blir det sjuukt fett!!! jag ska schredda en sw back naken!!! HELT SJUKT!
det jag nu behöver är att få lite tricktips på swback!!hur gör man igentligen?
tack på förhand!!!
KEEP ITT HAPHY!!!
a du vi kan lina!!!

J-rockner sa:
Va bara kylig. Poppa mycket och luta ryggen bakåt. Det är förvånansvärt enkelt. Som Karln säger så kommer landningen naturligt. Ruskigt skönt trick förövrigt!
det är svårt att inte vara kylig om man åker mitt i vintern spritt språngande naken;)

Tillbaka
Topp