Alla LRG annonser i Köp & Sälj.

Tack för att du är så smart du store man.
Srsly, why? Eastbay är redan länkad i massvist med trådar.
Du får dessutom Tull från Eastbay då det ligger i USA, samt att du får fraktkostnader vill jag tillägga. Säger dock inte att du inte kan tjäna pengar på att sälja i Sverige, äckligt hur billiga dom blivit. Köpte en Röd för kanske 2år sen för 1000kr tex.

om ni är smarta så beställer ni tröjorna till T ex Norge om det är nån ni känner där, då slipper ni tull och den där EU grejjen. Norge är inte med i EU som som sakt :)

JiBL sa:
om ni är smarta så beställer ni tröjorna till T ex Norge om det är nån ni känner där, då slipper ni tull och den där EU grejjen. Norge är inte med i EU som som sakt :)
hur ska man få grejerna från norge då? låter som en ganska konstig idé..

En varning, frakten är snordyr och det tillkommer en massa avgifter. Bäställde därifrån förut och det var en massa strul. Landade på över 1000kr efter all moms och tull och skit som kom som tillägsavgifter. Dessutom tog det fan över en månad för dem att leverera, var tvungen att skanna in ID-kort och skit för att beställa.
Jag köpte en till nu på fr-annonsen, och tröjan kom på posten nästa dag, sjukt smidigt och det blev även billigare än den jag beställde tidigare från USA.

marer sa:
En varning, frakten är snordyr och det tillkommer en massa avgifter. Bäställde därifrån förut och det var en massa strul. Landade på över 1000kr efter all moms och tull och skit som kom som tillägsavgifter. Dessutom tog det fan över en månad för dem att leverera, var tvungen att skanna in ID-kort och skit för att beställa.
Jag köpte en till nu på fr-annonsen, och tröjan kom på posten nästa dag, sjukt smidigt och det blev även billigare än den jag beställde tidigare från USA.
säger han som har en LRG-hoodie ute på annons . . .

http://www.eastbay.com/customerserv/help:shipInternational/ sa:
All Other Countries
Delivery time: up to 30 calendar days from the date of shipment.
Orders will generally ship within 24 hours, subject to payment verification.

Shipping and handling is 25% of the net order total or a minimum of $25.00.
Alltså kostar en sådan hoodie (20+25)*1,25*1,12=61,6

63 usd = 455kr

Senast ändrad:
marer sa:
linder sa:
säger han som har en LRG-hoodie ute på annons . . .
Den LRG hoodien jag säljer hittar du inte på någon annan sida, den är så sjukt limited att den inte ens gått i produktion. ;)
Förstår inte riktigt varför han inte kan säga som det är för att han har en LRG tröjja ute?

Har också betällt därifrån och det är någon sjukt knasig id verifikation då man måste skicka vidare någonting på något sätt. Frakten tar upp till 30 dagar och särskillt mkt billigare än i sverige blir det inte, en hundring kanske. Dvs ca 900 kr. Dock så kan man lita på hemsidan, sakerna kommer ju iaf.

Tillbaka
Topp