Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
skriv gärna här, vi är iaf 3 st nissar som hänger där 13 jan - 13 mars, kul o veta hur mycket folk som ska dit, kanske kan hjälpa varann med boende osv. men, skriv gärna här om du ska dit.
jag har bokat in mig på samesun lodge, ett hostel i fernie. Har i nuläget bokat upp mig från 6 jan till 30 mars men tänkte nog försöka hitta något annat när jag väl är där. Verkar dock kunna bli hyffsat billigt att bo på hostelet ändå, skulle få en bättre weekly rate om jag stannar ett par veckor, annars är det ca 23 dollar som gäller per natt. kolla sidan http://www.samesun.com/
Hej
Jag o min tjej har bokat dit från 1 feb till 12 mars, eventuellt är det två till. Har inte bokat boende än men funderar på samesun eller raging elk. Hur som om nån har ett boende med platser över så är vi intresserade av det.
Syns där borta!!
Til alle som skal til Fernie.
Det er ikke noe problem å skaffe seg et hus el. leilighet el. rom
etter at dere har kommet dit. Flere som leier ut...
God tur
Vi är fem som precis grejjat oss ett hus!
Kommer ner blandat i januari och februari och stannar slutet av april.
Kom för övrigt tre fot, eller 77 cm snö nu i veckan, så det bådar gott!
Tja ja o polaren kom hit i fredags kan bara säga grymt !! Det snöar som aldrig förr var och hikade idag en halvmeter till en meter i backarna som öppnar på lördag !! Ses när ni kommer hit.