Karl
Ny medlem
Allround bräda
Tja
Nu är det så att jag har vart väldigt fram och tillbaka när det gäller köpa av min första snowboard.
Har kommit så lång att jag valt ut några som det pekar mot. (se nedan)
Burton Sherlock 154
Bataleon Evil Twin 154
Forum Youngblood Doubledog 154
Capita Stairmaster Extreme 152w 2011
Det jag har fastnat för mest är det som på burton heter "Flying V" motsvarande "Doubledog" på Forum. Det verkar som ett bra alternativ för mig som vill köra allround (rätta mig om jag har fel). Jag vill kunna köra både jibb, större hopp och offpist. Jag är runt 177cm lång och väger ca 65 kg.
Hur kommer det att bli med Sherlock brädan som har flex 5 när man kör rails, fungerar det eller blir det för svårt?
Vilka alternativ bör jag utesluta, eller är det helt efter smak?
Tacksam för svar, Mvh. Karl
Nu är det så att jag har vart väldigt fram och tillbaka när det gäller köpa av min första snowboard.
Har kommit så lång att jag valt ut några som det pekar mot. (se nedan)
Burton Sherlock 154
Bataleon Evil Twin 154
Forum Youngblood Doubledog 154
Capita Stairmaster Extreme 152w 2011
Det jag har fastnat för mest är det som på burton heter "Flying V" motsvarande "Doubledog" på Forum. Det verkar som ett bra alternativ för mig som vill köra allround (rätta mig om jag har fel). Jag vill kunna köra både jibb, större hopp och offpist. Jag är runt 177cm lång och väger ca 65 kg.
Hur kommer det att bli med Sherlock brädan som har flex 5 när man kör rails, fungerar det eller blir det för svårt?
Vilka alternativ bör jag utesluta, eller är det helt efter smak?
Tacksam för svar, Mvh. Karl
Senast ändrad: