Allroundkunniga pjäxor

• Trådstartare Trådstartare FabbeH
  • Start datum Start datum
F

FabbeH

Guest
Allroundkunniga pjäxor
Tjänare till säsongen nu skall jag köpa mig ett par nya pjäxor!

Jag vill ha en pjäxa som är kunnig i parken men inte helt handikappade offpisten. Har sneglat på shogun pjäxan som värkar passa mina behov. Aha tänker ni vad är skillnaden på den här tråden och alla andra pjäxtrådar. Varför kan du inte bara söka, vi vet inte vilken pjäxa som passar din fot

Jo det är nämligen såhär. Förra året när jag körde med mina nuvarande pjäxor så fick jag otroligt ont i smalbenet så att jag var tvungen att åka av vid sidan och vila. Då körde jag i stort sätt bara park. Så jag är nojjig att jag skall välja ut ett par pjäxor i affären som sitter svinskönt just då men sedan när jag väl åker med dom kommer smärtor komma tillbaka. Därför frågar jag er pjäxkunniga, vet ni vad problemet är och vilken pjäxa skall jag isåfall välja. Somsagt jag vill ha en bra parkpjäxa men den skall funka i offpisten.

Senast ändrad:
Allroundkunniga pjäxor
Ja först och främst så ska dina fötter passa bra i pjäxan. Och om det nu är så att du kan ha full-tilt pjäxor så har du ju möjligheten att ha både en mjuk parkpjäxa och en hårdare offpistpjäxa i samma då man kan byta flex på tungan via att byta ut dom som man vill :)

Allroundkunniga pjäxor
skulle tro att du landar för mycket bakåt så att smalbenen pressas åt fel håll, då det blir ett ganska stort moment på dem, det problemet hade iaf jag. kör du med en hårdare skida?
Annars rekomenderar jag dig att om du bor nära gbg dra in till skistore då de har bra kolla på pjäxor, alt om du har möjlighet ta dig till åre skidsport för där är de riktigt bra på pjäxor.

Allroundkunniga pjäxor
Varför kolla här om du bor bredvid en expertbutik för :)

De ser ju på din fot plus att det är lättare snacka om det öga mot öga..

Gå till skistore.

Allroundkunniga pjäxor
Nyfikenhet+Skidabstinens

Maaan have som sympathy

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp