Alperna januari

Alperna januari
Låter som ett bra val!!
Vi är ett par kompisar som skall ner, vi kommer att bila ner i början av december och stannar till någon gång i mitten av januari. Kommer att göra en roadtrip genom österrikiska delen av alperna så som det ser ut nu har vi två platser kvar i bilen.

Hur ser dina planer ut? vilket land skall ni till?

Alperna januari
Kan ta över tråden efter som TS inte verkar vilja uppmana till någon diskussion. Hur är chanserna att lösa boende och jobb om man kommer ner i slutet av December början av Januari till typ Chamonix, Val Thorens eller Serre? Är det sjukt svårt eller har man en "okej" chans? Första gången jag skall säsonga och behöver massor av tips och ideér på vart man kan söka jobb/boende osv. Åker själv.

Alperna januari
Kan ta över tråden efter som TS inte verkar vilja uppmana till någon diskussion. Hur är chanserna att lösa boende och jobb om man kommer ner i slutet av December början av Januari till typ Chamonix, Val Thorens eller Serre? Är det sjukt svårt eller har man en "okej" chans? Första gången jag skall säsonga och behöver massor av tips och ideér på vart man kan söka jobb/boende osv. Åker själv.

Alperna januari
lunke sa:
tjena Lunke

Du har okej chans for at få jobb, de forskellige steder har ofte brug for extra assistance i jan/feb/marts

JDS

Tillbaka
Topp