gbgpuderludret
Medlem
Alperna v16
Var får man ut mest av en alpvecka v16? Åkning framförallt förväntar mig ingen offpiståkning. Kan dock tänka mig att ta med lavinkittet om det dumpat några dagar innan.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är imponerad av trådskaparen,, jag har bott i Frankrike 10 år, plus att jag skidat här mkt innan , och det finns fortfarande ställen jag vill till, som jag inte varit på,,STORPOTATEN sa:Verbier ligger på 1500 möh. Men spelar det ngn roll vad orten ligger på? Du ska väl ändå upp i bergen och åka antar jag.
Kolla efter orter som har hög åkning, och inte ligger i direkt sydsida. Ex Verbier, Saas-Fee, Zermatt.
Varit nästan överallt i Frankrike? Det är inte dåligt jobbat med tanke på att det finns några hundra orter. Not bad at all.
Nu mena jag inte varenda ort i Frankrike som har en lift utan de större orterna som de svenska resebolagen åker till. Deesutom är jag lite less på Frankrike i allmänhet. Inget ont dock, vill bara se lite nytt.Onlytelemark sa:Jag är imponerad av trådskaparen,, jag har bott i Frankrike 10 år, plus att jag skidat här mkt innan , och det finns fortfarande ställen jag vill till, som jag inte varit på,,STORPOTATEN sa:Verbier ligger på 1500 möh. Men spelar det ngn roll vad orten ligger på? Du ska väl ändå upp i bergen och åka antar jag.
Kolla efter orter som har hög åkning, och inte ligger i direkt sydsida. Ex Verbier, Saas-Fee, Zermatt.
Varit nästan överallt i Frankrike? Det är inte dåligt jobbat med tanke på att det finns några hundra orter. Not bad at all.