"Alpernas fetaste jobb" med Nortlander ?

Ärligt talat, är det någon som följt vad Nortlander har "gjort med" den här grejen. Jag kastade ett öga på Facebookwallen och vart väl inte helt till mig över det postade jag såg. Har de gjort något annat?
Annars känns det som om det inte ens blev en tummetott.
Jag har absolut inte något emot att använda en begränsad marknadsföringsbudget på ett annorlunda sätt - och varför inte försöka positionera bolaget mot puder&party om de nu tror att de kan göra stålars där.
Men då får det ju för tusan bövlar också genomföras på ett elegant sätt.
Att posta enstaka bilder på två tjommar i Nortlanderjackor som är på olika ställen i alperna blir väl inte nåt speciellt drag kring?
Var är rubrikerna, filmerna, skandalerna, den fantastiska skidåkningen och överraskningarna?
Om de nu lyckades skapa lite uppmärksamhet, ragga lite följare och annat löst folk tack vare att de ställde frågan om theworldsbestsnowjob.com tycker jag nog att får löpa linan ut.

JCM sa:
Men då får det ju för tusan bövlar också genomföras på ett elegant sätt.
Om man måste ta till socialamedier för att sprida rykten om ett sånt här kneg har man fan misslyckats kan jag tycka.

Jag minns en tid där man behövde göra en herrans massa dumheter och rent av farliga stunts för att få sig lite ära och ryktbarhet.

Nu kan alla skapa en FB-profil och ett instagramkonto och köra igång. Trams säger jag.

Kundvagns-Jerry, hette kundvagns-jerry av en anledning!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp