Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är också långt, jag har tyvärr testat det flera gånger....Monis sa:eller så tar du röd tunnelbane linje till tekniska från centralen och går en kort bit
åtminstone 2km som sagt..GEkroth sa:det är också långt, jag har tyvärr testat det flera gånger....Monis sa:eller så tar du röd tunnelbane linje till tekniska från centralen och går en kort bit
nu får du ge dig, det är drygt 700 m inte några 2 kmjonathan-o sa:åtminstone 2km som sagt..GEkroth sa:det är också långt, jag har tyvärr testat det flera gånger....Monis sa:eller så tar du röd tunnelbane linje till tekniska från centralen och går en kort bit
va är du för en fet jävla människa, tar max 10 minuter från tekniskaGEkroth sa:det är också långt, jag har tyvärr testat det flera gånger....Monis sa:eller så tar du röd tunnelbane linje till tekniska från centralen och går en kort bit
med känsla för längden.. ok kanske 1.5 men fan inte 700m..balanselius sa:nu får du ge dig, det är drygt 700 m inte några 2 kmjonathan-o sa:åtminstone 2km som sagt..GEkroth sa:det är också långt, jag har tyvärr testat det flera gånger....
Nu får du ge dig jag mätte upp skiten det är drygt 700m säger jag om man går upp närmsta uppgången på Odengatan, dina gissningar kan du hålla för dig själv.jonathan-o sa:med känsla för längden.. ok kanske 1.5 men fan inte 700m..balanselius sa:nu får du ge dig, det är drygt 700 m inte några 2 kmjonathan-o sa:åtminstone 2km som sagt..
var inte ute efter om de går bra att beställa därifrån......sannaL sa:jag beställde mina skiis från deras hemsida, funka finfint![]()
fin prestation må jag säga.. kan tilläga att jag alltid gått upp körbärsvägen vilket uppenbarligen var fel uppgång dådå..hultet sa:Jag gick från centralstationen dit, tog drygt 20 min (tror jag)... Kan tillägga att jag inte direkt fick långsamt.
tänkte säga det samma..Smulad_kotte sa:eller så tar du tunnelbanan till Odenplan och sen tar buss 70 mot universitet som tar typ 2 minuter att åka och hoppar av vid Johannes skola och går typ 150 meter=)