alpsevice. Good or bad?

basted

Ny medlem
alpsevice. Good or bad?
Finns det någon som har erfarenhet av att bo med alpservice? Har lite funderingar om dom nämligen. Har fått för mig att dom är väldigt dyra att bo hos stämmer detta och i så fall vad kostar det för deras olika boende alternativ.
Hur är dom att ha och göra med egentligen. Är dom tillmötesgående eller vill dom bara ha sina pengar och sedan skiter dom i vad man har att säga?
En undrande Göteborgare
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp