älskar skidor!

DanneL

Medlem
älskar skidor!
perfekta säsongen hittils!!

1)bakåtvolts vurpa resulterade i 31 stygn i munnen i början av stygnen! "missbedömde hopp"

2)2 veckors vila sen börjar ja igen och får kläm på bakåtvolten igen efter en fin dag i kungsberget och en da i vemdalen.

3)diverse vurpor efteråt varav en på gunga då ja skulle göra bakåtvolt med skruv av den "vilket ja kan;P" men överroterade och stuka tummen lätt,

4)börjar få ont i huve och bestämmer mig för kolla upp det visar sig att ja har fått en systa/vätskebildning i min hjärna som blivit förvärrad efter hård skidåkning (man måste ha lite balls) och diverse fylleslag säkert också. Detta ska opereras i veckan genom att en slang drar i hjärnan på någon vänster. så ja bor nu på akademiska och ska göra det säkert 13 dagar till och resulterar i en missad vecka i åre med polare!

det vill säga! mina vänner kör hårt och drick mycket öl på kvällarna! allt går att fixa!!:)

ps jag köpte nya skidor till den här säsongen som ni kan tänka er att ja inte provat så otroligt mycket! ds

älskar skidor!
Låter ju fint det där... 1000-milaservice. Hårt att vara Online från sjuksängen dock.. ;) Fixa en webcam och gör en dokusåpa, kan Big Brother kan du... (Big Nurse?)

älskar skidor!
fan kanske man ska göra! har ju bilder och tror man kan få en kopia på filmen från cameran som komemr kika in i min hjärna som ja kan lägga ut på här på freeride kanske!;)

är ni i uppsala äre bara kika in på avdelning 95 b pokemon rummet! :D

paece!

älskar skidor!
Ah, stackare. Tänka sig att en backflip kan gå så illa..

Har stora förväntningar inför din sjukhussåpa!

älskar skidor!
en vecka kvar till operation nu! tänkte eftersom ja får vara hemma nu och gå på lite medicin och chilla mest ladda upp med lite ölhävning och liftjobb i lokala backen! tänker inte gå runt oh tycka synd om mig själv inte!

mes har aldrig riktigt funnit i min bok och ska försöka hålla det borta så länge ja kan! :P

älskar skidor!
haloj alla igen! nu har ja haft min värsta vecka på länge tror ja! operationen gick väll sådär! börja krampa och hjärnan la av typ så har ja varit förlamad på min vänstra sida ett tag också men nu börjar det bli bättre och kommer nog bli helt oterställd!

huvudvärken ja fick efter första operationen beskrev dom som oförklarlig ca 1000 gr värre en en vanlig så ja har varit totalt nerdrogad med morfin vilket var skönt då ja inte behövde oroa mig så mycke över förlamningen heller som tillslut gick över!

men nu är ja hemma och väntar på att tiden ska gå så man kanske hinner lufta laggen en sista gång innan säsongen är över! hoppas!!!! riktigt surt också att man hade tänkt köra i nostreetweek men men vissa saker är viktigare tyvärr!

Hadet fint alla oh lev livet fö fan det är allt ja lärt mig iallafall!

älskar skidor!
tråkigt. sånt som händer men jag hoppas att du slipper skador i framtiden. eller sånna här feta skador iaf..
ajja lycka till!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp