Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har åkt med UCPA i flera år och det har funnits flygalternativ, men det finns inte längre.
Så det man kan göra är att köpa resan av UCPA och ta sig ner för "egen maskin". De drar då av typ 800kr/bussresa på resans kostnad men bara på ett visst antal av platserna, rätt få faktiskt.
Lycka till!
Jag har inte gjort det själv men som jag fattat det kan du surfa in på http://www.ucpa.fr och boka direkt via dem. Då ingår aldrig transporten och du betalar samma pris som fransoserna.
Helt rätt av Peter K, men om du bokar via franska ucpa börjar inte din vecka förrän på söndagen. Det är endast i resan med "svenska UCPA" som lördagkvällen med skidutdelning och middag+boende ingår.
Bokar man med franska UCPA är det heller inte alltid klart att man får åka med i de "svenska grupperna" där man försöker sätta de skidlärare som pratar bäst engelska. Också något som är avtalat mella franska och svenska UCPA.
Är du däremot fransktalande och easy going och inte behöver en grupp för att klara dej på din semester så går det säkert bra!