amagaad

• Trådstartare Trådstartare mi-li
  • Start datum Start datum
M

mi-li

Guest
amagaad
nu får det gärna ta och komma snö snart!
har väntat 5 månader snart :(
har abstinens 24/7, alltså typ hela dan varje dag.

finns det någon vänlig själ att dela sorgen med?

Senast ändrad:
amagaad
mi-li sa:
nu får det gärna ta och komma snö snart!
har väntat 5 månader snart :(
har abstinens 24/7, alltså typ hela dan varje dag.

finns det någon vänlig själ att dela sorgen med?
En likasinnad! Det här med 4 årstider är ett djävulens påfund!

amagaad
Snön kommer snart, snöat it tärna redan :) Men samma här, är typ det enda man tänker på, vill åka nunununununu! Spenderar tiden med skidfilmer och diverse skidsajter.

amagaad
det är plågeri :( som att vänta på tomten, fast snäppet värre skulle jag våga påstå.
man får ta och flytta till ett bättre ställe helt enkelt, UÅ duger inte :(

amagaad
Sommaren är ju bättre en vad vintern är. Men nu när hösten är här så är det bara att längta tills att snön faller så man kan åka skidor. 1.Sommar 2.B-Rudar 3. Vinter och på 9999999999999999 plats ligger hösten och våren.

amagaad
Perkal sa:
Sommaren är ju bättre en vad vintern är. Men nu när hösten är här så är det bara att längta tills att snön faller så man kan åka skidor. 1.Sommar 2.B-Rudar 3. Vinter och på 9999999999999999 plats ligger hösten och våren.
Rätt bra plats för Hösten och våren ändå!

amagaad
magnusericsson sa:
Perkal sa:
Rätt bra plats för Hösten och våren ändå!
Yes. Kvinnorna tar nog första plats ändå. Sommar får hamna på en andra plats.

amagaad
Perkal sa:
Seriöst? Det ser inte så bra ut, mer så här kanske:

1. Snö!
2. Vinter!
3. Flickor!

amagaad
GOS sa:
Perkal sa:
Seriöst? Det ser inte så bra ut, mer så här kanske:

1. Snö!
2. Vinter!
3. Flickor!
1. Tösar
2. Sommar - För att damerna blir så otroligt vackra då.
3. Vinter - hade haft andra plats om det inte vore för damerna.

Skidor i all ära, det är bland det bästa jag vet. Men det finns bättre saker i livet. Men att ha en tös att åka skidor med och sedan lyssna på lite gammal rock och ta en öl med, tja det är ju oslagbart.

amagaad
1. Frönne
2. Vinter, eftersom att alla frönnar är snygga i goggles.
3.sommar
4.hösten (älgjakten)
5.våren

Eller allt har egentligen sin charm.

amagaad
åh lyx! här är det bara blåsigt :(

Perkal sa:
mi-li sa:
Perkal sa:
Eh, vart är pojkarna då?
med lite tur kanske de kan lägga beslag på 4:e platsen!
En fjärde plats med lite tur? Vad är det för pojkar du har träffat egentligen? Inte ok. Du får säga till dem att stila upp sig!
ja säg det! hittills platsar de då inte högre, så lite shape up vore ju på sin plats!
en fjärdeplats var ju ändå rätt snällt av mig!

amagaad
mi-li sa:

Perkal sa:
mi-li sa:
med lite tur kanske de kan lägga beslag på 4:e platsen!
En fjärde plats med lite tur? Vad är det för pojkar du har träffat egentligen? Inte ok. Du får säga till dem att stila upp sig!
ja säg det! hittills platsar de då inte högre, så lite shape up vore ju på sin plats!
Psst, det ska vara en fnysning och inte *psst psst hörru viskar*. Dags att sluta hänge med jibbers som vägrar ta av sig baggybrallor utan för backen kanske?;) Men visst finns det en hel del som måste skärpa sig.

amagaad
från kåbdalis hemsida:
Förberedelserna för en ny säsong är i full gång. Beräknad säsongsstart är
30 Oktober, men om vädret är med oss kommer vi att öppna tidigare.

alltså är det ju inte såå länge kvar :)

Senast ändrad:
amagaad
Perkal sa:
mi-li sa:

Perkal sa:
Psst, det ska vara en fnysning och inte *psst psst hörru viskar*. Dags att sluta hänge med jibbers som vägrar ta av sig baggybrallor utan för backen kanske?;) Men visst finns det en hel del som måste skärpa sig.
Hahahahaa...... Varför ska allting handla om sex? ;)

amagaad
magnusericsson sa:
Perkal sa:
mi-li sa:

Haha, det jag syfatde på var att man kanske ska stila upp sig utanför backen och inte ha på sig fula jävla wigger kläder utanför backen.

Senast ändrad:
amagaad
Perkal sa:
magnusericsson sa:
Perkal sa:
Haha, det jag syfatde på var att man kanske ska stila upp sig utanför backen och inte ha på sig fula jävla wigger kläder utanför backen.
råkar dock gilla den stilen ;) snooow v skate !
men word, lite stil är ju på sin plats!

Senast ändrad:
amagaad

Snödjup

Tillbaka
Topp