Amatörfilm - Bmx by night

Varför använder du inte filmfuktionen här på freeride? du har annars tre-fyra trådar med klipp som du har gjort...

Själva filmen, forfarande för kort!

Bra val av musik och bra klippt till musiken.

Lite för mörka klipp, det är inget fel mmed att använda lampor, du blir då även av med kornigheten...

Tips av lampor:
1, Led dom är starka och det finns stora modeller av dom för ca. 200 kr + batterier

2. holagenlampor, starka (Led är starkare) och ofta stora modeller ca.100 kr + batteri

Sen sätter du dom ett ett stativ så kan du rikta dom hur du vill!

rocknerPR sa:
Varför använder du inte filmfuktionen här på freeride? du har annars tre-fyra trådar med klipp som du har gjort...

Själva filmen, forfarande för kort!

Bra val av musik och bra klippt till musiken.

Lite för mörka klipp, det är inget fel mmed att använda lampor, du blir då även av med kornigheten...

Tips av lampor:
1, Led dom är starka och det finns stora modeller av dom för ca. 200 kr + batterier

2. holagenlampor, starka (Led är starkare) och ofta stora modeller ca.100 kr + batteri

Sen sätter du dom ett ett stativ så kan du rikta dom hur du vill!
Aa, tack för tipset! Ska snegla på lampor..Men kornigheten kom fram för jag hade fel inställning xP Fixade det precis när vi skulle tagga. :/

rocknerPR sa:
Varför använder du inte filmfuktionen här på freeride? du har annars tre-fyra trådar med klipp som du har gjort
och är inte du killen som gjorde en tråd om att du ville att alla skulle skicka klipp så att du kunde redigera och fick tre sidor av skit kastat på dig :P?

nonnereif sa:
rocknerPR sa:
Varför använder du inte filmfuktionen här på freeride? du har annars tre-fyra trådar med klipp som du har gjort
och är inte du killen som gjorde en tråd om att du ville att alla skulle skicka klipp så att du kunde redigera och fick tre sidor av skit kastat på dig :P?
Syftar du på mig eller olleboll1g, för det var ollebolle1g...

rocknerPR sa:
nonnereif sa:
rocknerPR sa:
Syftar du på mig eller olleboll1g, för det var ollebolle1g...
haha ollebolle1g syftade jag på, var rätt oklart dock!

Snödjup

Tillbaka
Topp