Ambassadör sökes...

Jox110

Ny medlem
Ambassadör sökes...
Är du intresserad av att bli ambassadör för ett mindre skid- och snowboardföretag?

Skicka en intresseanmälan till jocke@vindsurfing.se senast den 30/11 2007 så berättar jag mer.

/Jocke

Senast ändrad:
Ambassadör sökes...
Flyttar detta till allmänt så slipper vi tre trådar med samma innehåll.

//H

Ambassadör sökes...
Info är alltid intressant, är det kläder, skidor, stavar, örsnibbeskydd?
Vad har ni för mål? Hemsida? Var tillverkas produkterna, vilka är ni?

En ambassadör är typ som B-spons. Man köper billigare produkter för att sedan
visa upp dom för att folk ska få upp ögonen för just dom.

Ambassadör sökes...
Ambassadör är att man ska visa upp, prova grejor. Vara ett bra ansikte utåt helt enkelt ;)
Vad får ni lära er i skolan idag? Vad är en ambassadör för Sverige i utlandet?

Är skidor och snowboards det handlar om. Men hur svårt ska det vara att maila han och fråga istället?

//H

Ambassadör sökes...
Hasse sa:
Ambassadör är att man ska visa upp, prova grejor. Vara ett bra ansikte utåt helt enkelt ;)
Vad får ni lära er i skolan idag? Vad är en ambassadör för Sverige i utlandet?

Är skidor och snowboards det handlar om. Men hur svårt ska det vara att maila han och fråga istället?

//H
Vi får förmodligen lära oss samma saker som ni under stenåldern fick göra, det vill säga
helt onödiga saker som man aldrig kommer att använda föräns man blir gubbe och
gnäller på "dagens ungdomar"...

Varför man inte mailar honom är därför att i dagsläget så är det inte tillräckligt intresse-
väckande för att man ska förflytta sig från detta inlägg till herrn i frågans FR-mail.
Vi vill veta lite mer innan man slösar av sin extremt dyrbara energi.
Sedan fick jag för mig att namnet på det ställe där mitt inlägg nu hamnar kallas forum,
det är en plats där man ska diskutera och hjälpa varandra i sann Freeride anda, aiight?

Ambassadör sökes...
Svårt att förstå ironi??

Så svårt är det inte att kasta iväg och maila tycker jag iaf...*ler*

Sen står det ju att det handlar om ett bräd och skidföretag.

Men allt kanske ska serveras på guldfat?

///H

Senast ändrad:
Ambassadör sökes...
Tyvärr så kan jag inte att skriva all info här pga de regler som forumet har, regler som jag respekterar... Om jag direkt söker ambassadörer för ett visst märke så kan det betraktas som reklam, vilket är otillåtet i forumet. Så därför får det gå den här långa jobbiga vägen och tro mig, det hade blivit lättare för mig också om jag hade kunnat skriva all info här...

Har fått in många intresseanmälningar från duktiga skidåkare men bara ett fåtal snowboardåkare. Så vart är ni? Maila nuu!!! :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp