Marcus_Akesson
Ny medlem
Amerikat...?
tjena! jag tänkte dra till Seattle en vecka i början på april. finns det egentligen några branta berg i krokarna? eller ska jag skrota planerna och åka till romme istället? (har hört att bummar-livet ska va toppen där 
hörs
hörs