Amplid

Amplid
Nä men du orkar sitta här och skriva och fråga när det går lika fort att skriva dit??? Puckade junior!!!! ;)

Amplid
klart jag orkar skriva här shitbreak! bättre de än att behöva leta runt o kontakta distributörer o kontakta dom,, de jag tänkte var att de faktiskt kunde ha funnits nån återförsäljare häromkring senior:P

Amplid
Orka!!!!! KAn ju vara så att du kanske inte ens kan engelska så du har problem att skriva ;)

Amplid
ok för att alla fuckon som QK o mholm ska fatta så hade jag redan kollat hemsidan o letat på google men bara hittat de som folket har länkat i detta inlägg, dom tror inte jag fattat att jag ska göra så, de jag tänkte var att nån med ännu mindre liv än er visste nån onlineshop i stil med getboards eller nåt faktisiskt hade dem inne, buck

Senast ändrad:
Amplid
Limp sa:
ok för att alla fuckon som QK o mholm ska fatta så hade jag redan kollat hemsidan o letat på google men bara hittat de som folket har länkat i detta inlägg, dom tror inte jag fattat att jag ska göra så, de jag tänkte var att nån med ännu mindre liv än er visste nån onlineshop i stil med getboards eller nåt faktisiskt hade dem inne, buck
jävla fjolla va du tar åt dig! haha

Senast ändrad:
Amplid
QK sa:
Limp sa:
jävla fjolla va du tar åt dig! haha
hehe, danderyd, kompis: jonolsson

Tillbaka
Topp