Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hehe Sant!mholm sa:om du inte ens orkar leta reda på var du kan köpa laggen, hur f'an tror du att du kommer att orka åka på dem?
jävla fjolla va du tar åt dig! hahaLimp sa:ok för att alla fuckon som QK o mholm ska fatta så hade jag redan kollat hemsidan o letat på google men bara hittat de som folket har länkat i detta inlägg, dom tror inte jag fattat att jag ska göra så, de jag tänkte var att nån med ännu mindre liv än er visste nån onlineshop i stil med getboards eller nåt faktisiskt hade dem inne, buck
hehe, danderyd, kompis: jonolssonQK sa:jävla fjolla va du tar åt dig! hahaLimp sa:ok för att alla fuckon som QK o mholm ska fatta så hade jag redan kollat hemsidan o letat på google men bara hittat de som folket har länkat i detta inlägg, dom tror inte jag fattat att jag ska göra så, de jag tänkte var att nån med ännu mindre liv än er visste nån onlineshop i stil med getboards eller nåt faktisiskt hade dem inne, buck
Nähä fanva smart du äJwalerius sa:jag tror man kan köpa dem där de säljs