andorra?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Afager

Ny medlem
andorra?
Någon som befinner sig i andorra nu, eller har varit där på senaste som skulle villja bidra med lite snöraporter, och kanske lite övrig info om stället? Ska upp dit om drygt 1 månad.
skulle bli glad om någon vänlig själ ville skriva ett par rader.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp