Andra Avenyn

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 80259

Guest
Andra Avenyn
Den här tråden är för oss som följer Andra Avenyn, och det kan jag väl knappast vara ensam om???
Mystiken tätnar kring riverside och denna vecka fick vi bland annat veta att nuvarande rektor Greger Niklasson är gay och att Kitty Maria Santos har HIV. Vad händer härnäst?

För er som inte sett serien ännu kan ni se den högupplöst på http://media.svt.se/play/playprima/

Länge leve Roland!

Kommentarer?

Andra Avenyn
FInns det någon bättre serie?NEJ. Jag tror TOny kommer kontakta Hästen nu när han är i knipa med Jerry. Och att Kim och tony är smittade av HIV också.....

Andra Avenyn
haha, tittar ni på riktigt alltså? jag har sett max tio minuter av serien och dömde ut den totalt, men nu låter det lite som att det är helt sjukt och ganska roligt, fast på omedvetna, sorgliga sättet... :)

Andra Avenyn
jag e fett lik hon roxanna!!!! de är nästan läskigt likt ja blir rädd varje gång jag kollar serien man kan tro att det är jag nästan:/ därför kollar jag aldrig!
haah peace

Andra Avenyn
Bra tänk där, det är alltså på dessa vägar de ska få in Hästen i bilden igen!?
Kan ju behövas, Jerry verkar lite ostabil...

Roligt Titti, då har vi ju en ersättare ifall detta förbaskade HIV-virus skulle nå ända till
Roxanna, vilket inte är helt omöjligt så mycket som det "rullats runt" mellan gårdarna... Kan man ens kalla prästen för präst längre? Först Grazynia och nu LOTTA!

Självklart är detta något man kollar på riktigt, en sån här bra chans till lite vardagsaction får man inte så ofta att den kan tas på låtsas :)

Andra Avenyn
mest fundersam är jag över vad felix gör online kl 04:51 en måndags morgon?

själv är det enda jag följer GOSSIP GIRL är ju fan helt sjukt jävla bra.. CHUCK BASS är mig gud <3

Andra Avenyn
jonssonskiing sa:
en fråga bara...
vem är snyggast i andra avenyn?
tjejer altså inga förslag på killar...
Jossan i säsong 1 var riktigt mysig! Har tankat några av dom första avsnitten eftersom jag hoppade in i serien lite mitt i första säsongen. Var aningen skeptisk till serien i böjan men när man väl kommit in lite i den så är den faktist riktigt bra.

Tror knappast att både Kim och Tony har blivit HIV smittade, det känns lite overkill. Men av att döma det vi fick se i slutet på senaste avsnittet så blir det jobbigt för Kitty!

Tagga torsdag 11 december gott folk!

Andra Avenyn
På tal om Sigrid så är ju hon faktiskt rätt sexig... mycket troligt att Rolle tar sig en svängom med hon med. Man ser ju hur det gnistrar på kontoret?

Andra Avenyn
felix sa:
På tal om Sigrid så är ju hon faktiskt rätt sexig... mycket troligt att Rolle tar sig en svängom med hon med. Man ser ju hur det gnistrar på kontoret?
Rätt där felix.. men jag saknar förra säsongen! Hamza, HÄSTEN, jossan m.m. hoppas dom kommer tillbax. iaf Hästen!

Andra Avenyn
Älskar andra avenyn jag kollar på alla avsnitten direkt 20:30.
Hoppas att hästen kommer och banka lte vett i jerry asså ! :D

jonssonskiing sa:
en fråga bara...
Roxanas kropp är inte att leka med kan jag säga ! :D

Andra Avenyn
Zamboni sa:
Älskar andra avenyn jag kollar på alla avsnitten direkt 20:30.
Hoppas att hästen kommer och banka lte vett i jerry asså ! :D

jonssonskiing sa:
en fråga bara...
Roxanas kropp är inte att leka med kan jag säga ! :D
har hon inte blivit jävligt fet på sistone? kanske beror på graviditeten? ;P

Andra Avenyn
Zamboni sa:
jonssonskiing sa:
titti540 e juh tydligen lik roxannaXD
Jag har inte sett tittis kropp men i ansiktet är dom lika och har dom samma kropp så ;)
finns väl bara en som sett tittis kropp...

Någon som vet vad som hände med Grazynia förresten? Hon låg ju modell hos Björnssängar och var en sväng med prällen men sen då, drog hon sig tillbaka till polen månne?

Andra Avenyn
jonssonskiing sa:
tror hon stack till stockholm rätta mig om jag har fel:P
japp det gjorde hon!

Nu ska dom juh sända andra avenyn 1 dag i veckan vad tycker ni? jag tycker det SUUUUUUUUUUUGER:( blir mkt mindre juh. MEN dom sa att gammla personer i AA kommer komma tbx... rätt säker på att hästen glider uppm igen! att han sätter dit jerry!

Andra Avenyn
Serien har ju totalt åt helvete gått ner sig, säsong 3 är en katastof. Funderar på att slopa hela grejen nu!

Först är Roxanna livrädd för HIV-Kitty, sen efter några frälsande ord av Rasmus suger hon snabt av HIV-Kittys cigg på skolgården innan hon går in till sin lektion. Plötsligt blir Liv jättekär i Marcus och vill rulla runt i soffan med honom hela tiden. Lotta springer efter prästen som på en sekund går från att inte vilja ha ett förhållande med hon till att sedan ligga med hon. Greger har ju ändå lite klass, men det blir bara för mycket... idioti

Alltså vadfan har hänt, alla skådespelare gör en jävla skitinsatts.. lack som fan nu. Sopor alltså!!!

Hästen, jaja... men varför skulle han komma till skolan och slita ut hamza.. vilket skämt

Andra Avenyn
felix sa:
Serien har ju totalt åt helvete gått ner sig, säsong 3 är en katastof. Funderar på att slopa hela grejen nu!

Först är Roxanna livrädd för HIV-Kitty, sen efter några frälsande ord av Rasmus suger hon snabt av HIV-Kittys cigg på skolgården innan hon går in till sin lektion. Plötsligt blir Liv jättekär i Marcus och vill rulla runt i soffan med honom hela tiden. Lotta springer efter prästen som på en sekund går från att inte vilja ha ett förhållande med hon till att sedan ligga med hon. Greger har ju ändå lite klass, men det blir bara för mycket... idioti

Alltså vadfan har hänt, alla skådespelare gör en jävla skitinsatts.. lack som fan nu. Sopor alltså!!!

Hästen, jaja... men varför skulle han komma till skolan och slita ut hamza.. vilket skämt
Jag hålelr med, allt är jävla skit. Alla ligger med alla och hela serien är bara ett stort skämt. Inget är det minsta troligt, intrigerna är bara töntiga (wtf @ rektorns alkoholprblem).

Andra Avenyn
Jag tycker iaf hästen håller sin klass! och greger då. men dom andra.. näe.. vill ha 3 avsbnitt igen.

Tillbaka
Topp