ändra rapportera-grejen

Bo87

Aktiv medlem
ändra rapportera-grejen
Ta inte bort inlägg från folk som skriver olämpligt!
sätt en röd stämpel eller nåt på dem så man ser att personen är varnad. Det är också lättare att sätta sina gränser om man vet vad som är att gå över gränsen.
ni kan ju typ svara om ni håller med. Eller nåt.

ändra rapportera-grejen
Bra förslag! Du borde tilldelas det första röda kortet själv...

Att reglera forumet genom ditt förslag innebär ett hästjobb för ansvarig person. Dessutom finner jag det mycket svårt att avgöra vad som renderar ett rött kort och vad som inte gör det. Dagens användare på forumet är inte en homogen grupp. Vidare tror jag inte att ett system med röda kort på forumet verkar avskräckande i särskilt hög grad eller för den del hjälper användare på forumet.

Läs istället de inlägg som du finner intressanta och strunta i de som du anser falla under sträcket.....Jag är emot en reglering av forumet!

Bult

ändra rapportera-grejen
jo tack för den.. men som det ser ut nu sätts det munkavle på de som skriver olämpligt. ditt förslag om total anarki tror jag inte håller heller.

ändra rapportera-grejen
Forumet är bra som det är. viktiga saker skrivs på de viktiga avdelningarna, mindre viktigt skrivs i "allmänt" avdelningen och allt skit plockas bort. undrar man något så skapar man ett nytt inlägg, eller läser ett befintligt. Handen på hjärtat så är freerides forum är ett av de bästa jag har varit på.

ändra rapportera-grejen
Tyvärr delar jag inte din mening Rantzow. Självfallet är det en subjektiv bedömning men att freerides forum skulle höra till ett av de bästa jag besökt är knappast troligt. Sorry.

ändra rapportera-grejen
Varför ska man ha en massa krångliga lagar och sätta censur på sådant som andra anser "opassande"? Tycker det är skrattretande med "rapportering", röda kort och allt vad ni snackar om.

ändra rapportera-grejen
det var ett inlägg som klankade ner på newschooler.com för ett tag sen. Kolla det.
Sämsta forumet jag sett.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp