Angående Whiteout

androj

Aktiv medlem
Angående Whiteout
Är det någon insatt som vet hur det ser ut för Whiteout till nästa säsong? Dem gick väl i konkurs och körde samma kollektion i år om jag inte minns fel. Synd om de ska lägga ner, kvalitetskläder med riktigt snygg design finns det tyvärr ont om. Aja, vore kul om någon kunde svara!

Angående Whiteout
tror hasse har mer info än vad jag sitter på men det vore fett att få lite nya grejer från dom. åker bland annat runt i en jacka (K-series) från Whiteout å den e jävligt bra

Angående Whiteout
Nytt från Whiteout vinter 2010/11. Limiterad utgåva av Cosmonaut jacka och byxa. 20 set till Sverige och de kommer att säljas på Alpingaraget och Skistore har jag hört...

Fått tag i några bilder, ser grymt ut. Sneak preview..............

Angående Whiteout
såg på skistore att man kan förboka dessa jackor, men är det någon som vet om dom släpper några fler jackor/brallor denna säsongen? känns jäkligt klent att bara släppa en jackmodell i två färger och ett par brallor..?

Angående Whiteout
whiteout.biz är uppdaterad, med allt de säljer för den här vintern.

@simon: whiteout har gått knackigt, så vi får vara glada att de hade råd att komma med nya kläder överhuvudtaget. dessutom ser de skitbra ut. vad jag hört satsar de på bredare sortiment till nästa vinter, men nu finns det bara två jackmodeller, två färger i den ena och tre i den andra, och även brallorna har två färger.

Senast ändrad:
Angående Whiteout
Lee-nus sa:
whiteout.biz är uppdaterad, med allt de säljer för den här vintern.

@simon: whiteout har gått knackigt, så vi får vara glada att de hade råd att komma med nya kläder överhuvudtaget. dessutom ser de skitbra ut. vad jag hört satsar de på bredare sortiment till nästa vinter, men nu finns det bara två jackmodeller, två färger i den ena och tre i den andra, och även brallorna har två färger.
ok, har inte kollat den på ett tag, får ta o göra det! och ja, håller med om att jackan ser riktigt nice ut, hade bara hoppats på lite fler modeller. men som sagt, får väl vänta på nästa vinter!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp