Ännu en sport-conrad tråd. -Behöver snabba svar.

Daavviie

Ny medlem
Hejsan, som rubriken lyder har jag gjort ännu en sport-conrad tråd. Jag ber om ursäkt för det, men det är så att jag behöver få lite snabba svar. Jag skall till Åre den 28:e januari och jag vill beställa ett par lagg/skidor och få dom den 27:e. Är det möjligt? Har fakitkst andvänt sökfunktionen och läst FAQ:en om sport-conrad. Vad jag fick fram där så kan det ta 3-5 dagar och ändå upp till 10 dagar om man bor i Norrbotten. Nu är det så att jag bor i Göteborg, och undrar om man "vågar chansa" på att dra en order och hoppas på att dom kommer innan den 27-28:e. Snälla hjälp...

//David

Tack på förhand

Kör på, världen lär ju inte gå under om du inte hinner få dom?

va ska du göra om du inte får laggen då?:P men ja tycker du ska ta chansen!:P

Okej... Om jag inte får laggen i tid, så får jag hyra. hatar och hyra, har precis sålt mina gamla. Så är väldigt skeptiskt till detta... Hjälp

Daavviie sa:
Okej... Om jag inte får laggen i tid, så får jag hyra. hatar och hyra, har precis sålt mina gamla. Så är väldigt skeptiskt till detta... Hjälp
Ja, men beställer du inte över huvudtaget får du ju också hyra så de är väl bättre och beställa, sen märker du om du fått dom eller inte!

Sen är ju göteborg och tyskland typ samma sak så kan ju inte ta så många dagara att få dom!

dann-e sa:
Daavviie sa:
Ja, men beställer du inte över huvudtaget får du ju också hyra så de är väl bättre och beställa, sen märker du om du fått dom eller inte!

Sen är ju göteborg och tyskland typ samma sak så kan ju inte ta så många dagara att få dom!
Sant, men jag vill ju verkligen åka på ett par nya skidor om jag beställer ett par. Annars kan jag vänta till senare eller nästa år. Ska vara i Åre 3 veckor, och då åka på ett par hyrskidor är too-bad :)

Senast ändrad:
några polare beställde igår och dom kmmer få dom på måndag, vi bor i stockholm och ska åka till åre på onsdag och dom behövde laggen innan dess som en av dom ringde conrad och fixade en express frakt på 2 par skis, frakten kostade då 900 och men eftersom dom va 2 så delade dom på den. Alltså 450 kr i frakt var (vanliga är 220) och dom får skidorna på 2 arbetsdagar. Conrad kan fixa allt dom är grymmt sjyssta med bra service

JonathanO sa:
några polare beställde igår och dom kmmer få dom på måndag, vi bor i stockholm och ska åka till åre på onsdag och dom behövde laggen innan dess som en av dom ringde conrad och fixade en express frakt på 2 par skis, frakten kostade då 900 och men eftersom dom va 2 så delade dom på den. Alltså 450 kr i frakt var (vanliga är 220) och dom får skidorna på 2 arbetsdagar. Conrad kan fixa allt dom är grymmt sjyssta med bra service
Det är grymma grejer du säger där!

Va fan chansa! om du ska vara i Åre i tre veckor kan ju ngn skicka dom med tåget i fall du inte skulle hinna få dom..

peace!

Om du vet att det redan finns sport-conrad-trådar, varför startar du då en ny? Om du svarar i en gammal tråd lyfts den i listan och du kommer säkert få svar lika snabbt som med en ny tråd.

Den här tråden överlever en låsning tack vare att många hunnit svara..

Tillbaka
Topp