Ännu en tråd om ledigt boende i St. Anton...

Roooban

Ny medlem
Servus!
Ok, så här är det. Vi har fått tag i en lägenhet knappt 1 km från centrum och Galzigbahn. Lägenheten har 3 dubbelrum men vi har fått lov att fixa två madrasser till, så vi kan alltså vara 8 pers i lägenheten. Verkar sjukt fräsch för övrigt :) Priset är 20000 E för hela säsongen och alltså 2500/pers om vi fyller upp den. Och det gör vi ju, eller hur? Vi har iaf 4 platser över och hyresvärden vill ha svar snarast så hör av er om det verkar intressant och ni vill veta mer. Som sossarna säger - alla ska med!

mattsson_379@hotmail.com

Robban, Simon, Malcolm och Kristoffer

Hej, skickade precis ett mail om lägenheten. Vi är tre stycken intresserade, om det finns plats kvar.

Tel +46 768 82 11 23

Mvh Amanda

Lätt! Vi är två st som inte har ngt boende än, så vi är på!

Ring mig, det går lite snabbare så. :-)
Jimmy
+436649771726

Hallå jag är också riktigt sugen på att dela boende med någon här i st anton.
Om ni har något förlag hör av er mitt österikiska nummer är.
+436644725368

Haha! Riktigt nära att vi gick på en mina där. Efter lite efterforskningar verkar det som att boendet i fråga enbart har en fin fasad. (https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=54289)
Ringde dessutom till tanten, som jag kontaktat för första gången och mailat med 2 ggr idag, för att snacka lite och kolla hur det verkade. Då påstår hon att hon inte skrivit några mail idag.
-Nähä, det var konstigt. Jag har två mail från dig idag. Därefter repeterar jag allt som hon skrivit varvid hon påstår sig ha skickat de mailen för två månader sen!!! och att lägenheten är upptagen sen en vecka.
Känns som att vi letar reda på nåt annat va?!

Okej, fan vad segt. Men vi letar för fullt och hör av oss om vi hittar något. Gör detsamma - är öppen för allt!

Här är två tjejer till, är i Saalbach just nu men har tänkt åka vidare till St Anton. Vi är jävligt sugna på att träffa folk för här är helt dött. Om någon vet något, överhuvudtaget, hör av er till +46706362273 :)

Tillbaka
Topp