Äntligen kommer snön till hela sverige!

satt o lyssnade på radion i bilen och då hörde ja smhi säga det där ^^
hoppas det stämmer.. då blir det railjam xD nån som e på eller?

Jag Vill Ha Snööööö I Gbg Inte Översvämningar!

HUr fan skall det gå till det är så mycket vatten här i gbg så jag kan inte ta mig till skolan mouhah och det e total kaos vet inte vad dom tänker med, hur fan skall snön kunna lägga sig tror inte det kmr torka på några dagar precis.. lr vad säger ni som bor i gbg ?

Hmm, nej. Min kompis bro ligger 1 meter under vatten så hon kan inte komma till skolan. Jag tror snön här nere kommer att smälta, men hoppas kan man alltid göra.

Senast ändrad:
äntligen ett tillfälle att släpa fram railen man byggde redan tidigt på hösten för att den skulle bli klar i tid, fram med nya laggen och låta åkglädjen flöda!!

//faceplant

såg på nyheterna nu kmr vara ungefär 5-10 grader runt gbg sträcket och mera regn!! =(

Det får vi verkligen hoppas på.. Den är mycket efter längtad..

Senast ändrad:
Enligt vädret på SVT så skall det va 5-10 grader här i GBG och det skall regna mera :( HATAR GBG JUST NU!!!!!!

fan gud borde väl ha tömt klart blåsan över göteborg snart........
men vintern va sen förra året också påminde min mor mig.
får hoppas att det kommer snart.

oooooooo........hoppas nu att de har rätt för en gångs skull.....mina magsår börjar bli riktigt risiga

fan det va på tiden, med lite tur kommer snön lagom till min takdropp-session. så slipper man hämta snön på ishallen :)

Det ser i alla fall ut att bli kallt runt Ulricehamn om man kollar på Aftonbladet. I så fall lär det bli invaderat av Göteborgare.

låter jävligt soft de där:P.. hoppas de stämmer.. ska ju upp å åka om 2 veckor
//J

Drakbabis sa:
Hmm, nej. Min kompis bro ligger 1 meter under vatten så hon kan inte komma till skolan. Jag tror snön här nere kommer att smälta, men hoppas kan man alltid göra.
Tyvärr för din kompis, så kommer temperaturen nu att sjunka till flera minusgrader, och vattnet över hennes bro att frysa. Enligt prognoserna som har kommit idag, så kommer det inte bli töväder förrän i slutet av mars, vilket innebär att hon kommer vara fast i sitt hem de närmaste tre månaderna.

Tillbaka
Topp