Anton v11/12?
Börjar bli dags att knåpa ihop resan till St:Anton och jag har tagit på mig det administrativa, men behöver lite hjälp.
- För det första, hur är stället under de veckorna, sett till åkning? Inte massa sorbet långt upp på krönen hoppas jag.
- Hur ställer man sig till pistning av backarna? Har ej varit i Österrike men erfarenheter från Fankrike (Serre och Valdi) är inte de bästa om man är ute efter att glida lite manchester.
- Sen vill man ju ha en dubbel upplevelse under sin resa också. Vad kostar drickat; sprit, öl? i affärer och ute.
Vore mycket angenämt om någon reko med viss erfarenhet av Anton hade info att dela med sig av! :D
- För det första, hur är stället under de veckorna, sett till åkning? Inte massa sorbet långt upp på krönen hoppas jag.
- Hur ställer man sig till pistning av backarna? Har ej varit i Österrike men erfarenheter från Fankrike (Serre och Valdi) är inte de bästa om man är ute efter att glida lite manchester.
- Sen vill man ju ha en dubbel upplevelse under sin resa också. Vad kostar drickat; sprit, öl? i affärer och ute.
Vore mycket angenämt om någon reko med viss erfarenhet av Anton hade info att dela med sig av! :D