JockeLundhag
Ny medlem
Använder du någon annat skydd än hjälm?
ryggskydd o hjälm
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aaa det låter bra jag me men letar efter ett bra och billigt:DLindajn sa:ska börja använda ryggskydd den här säsongen
Är de inte jobbigt med bettskena?Mandate sa:Hjälm, ryggskyd och bettskena
I ditt forum?TT-JONTHE sa:Tack för alla svaren i mitt forum :P:D
PEACE
Haha jag tror han menade att det var han som gjorde tråden.Waster sa:I ditt forum?TT-JONTHE sa:Tack för alla svaren i mitt forum :P:D
PEACE
yaayy fogdö e väll upplänning goo fogdö synd bara att han skadade sejjperbac sa:SÅ tänkte nog Fogdö åxåFilipAvall sa:Nej, pallar inte använda ryggskydd det är säkert stelt. Brukar ändå aldrig slå mig på ryggen.
jag gick till nån privattandläkare som formgjuter tandskydd. man fick välja färg till och medjeppenator sa:nån som vet om tandskydd är att rekomendera i backen.. har ett hemma men är de värt å släpa ut i backen? känns som om de kommer lossna från tänderna å sätta sig i halsen.. FARLIGT! så ja.. hur ska man göra?
de där e inte jacob wester han heter jwester den du menar heter waster:P...ekdahl sa:som wester säger, kondom ska man alltid ha. övrig skyddsutrustning är väl pjäxor och hjälm
Jo men Waster är jacob Westers andra account.. de han använder när han ska vara lite Diskret å inte vill ha uppmärksamhet.. för er som inte visste assåP_to_da_G sa:de där e inte jacob wester han heter jwester den du menar heter waster:P...ekdahl sa:som wester säger, kondom ska man alltid ha. övrig skyddsutrustning är väl pjäxor och hjälm
själv använder jag hjälm (ofc) ryggskyd som är för stort men vet ej denna sässong om det är rätt storleksen använder jag som sagt ovan ^^ kondom oooch en tampong uppkörd i röven
det är dom bästa skydden i världen
![]()