Använder du någon annat skydd än hjälm?

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
kondom

Skaffade mitt tandskydd hos tandläkaren, men fins som någon sa tidigare i välsorterade sportbutiker och hockey affärer fast blir inte lika bra passform då.

självklart har man hjälmen. och ryggskydd, tycker faktiskt att det är skönare att åka med ryggskydd än utan.
Handeldsskydd skaffade ajg också efter att jag upptäckt att jag hade ont i handleden väldigt ofta när jag kom hem från backen. De är inte så jättesköna att ha på sig, men betydligt bättre än om man ramlar på handleden.

som wester säger, kondom ska man alltid ha. övrig skyddsutrustning är väl pjäxor och hjälm

hjälm; jaa

köpte ryggskydd i vintras och trodde de skullle va jätte oskönt men
de va tvärtom.....så jävla skönt

hjälm och snart ett ryggskydd! håller på o leta efter nåt bra till denna säsong:)

jag vill inte vara den som ligger i en sjukhus säng resten av livet bara för att jag inte pallade köpa ett ryggskydd. så jäkla onödigt. nån som har nåt bra att tipsa om?

Kör med hjälm och ryggskydd.
Om man kör utan känner man sig osäker och vågar inte lika mycket.

Trillade en gång på ryggen (på en rail) efter det köpte jag ett ryggskydd.

hjälm o ryggplatta.

Tack för alla svaren i mitt forum :P:D

PEACE

Ryggskydd, hjälm o handledsskydd.

Hjälmen har räddat mig från ett gäng hjärnskakningar o troligtvis ngn sjukusvistele oxå :P

ryggskydd och hjälm, obligatoriskt

Tack För Alla Svaren!! Skall Ut Och Checka Ryggskydd Nu I Veckan :d

Ni som använde crashpants!

Ser det inte ut som man åker runt med blöja i parken?
Och hur mycket rekomenderas att gå upp i byxstorlek?

Kör bara med hjälm.. Hur dumt det än låter så hänger det på att jag varit för snål för att punga ut med 1000spänn för att slippa rullstol..

nån som vet om tandskydd är att rekomendera i backen.. har ett hemma men är de värt å släpa ut i backen? känns som om de kommer lossna från tänderna å sätta sig i halsen.. FARLIGT! så ja.. hur ska man göra?

jeppenator sa:
nån som vet om tandskydd är att rekomendera i backen.. har ett hemma men är de värt å släpa ut i backen? känns som om de kommer lossna från tänderna å sätta sig i halsen.. FARLIGT! så ja.. hur ska man göra?
jag gick till nån privattandläkare som formgjuter tandskydd. man fick välja färg till och med :) sitter asbra men är för stort så jag har inte använ det nåt, man ser ut som ett mongo och kan inte prata

Vet ni barn inte om att ni ska använda kondom? Även när ni leker med varandra i parken. Annars kan ni ådra er de mest skyggeväckande sjukdomar som därefter sprider sig som en löpeld. Kondom är bästa skyddet!

Hjälm och ryggskydd.

Ni som klagar på att det är stelt så testa de lite dyrare varianterna, bla från rossignol. Grym smidga och skulle inte vilja åka utan !

ekdahl sa:
som wester säger, kondom ska man alltid ha. övrig skyddsutrustning är väl pjäxor och hjälm
de där e inte jacob wester han heter jwester den du menar heter waster:P...

själv använder jag hjälm (ofc) ryggskyd som är för stort men vet ej denna sässong om det är rätt storlek:) sen använder jag som sagt ovan ^^ kondom oooch en tampong uppkörd i röven:) det är dom bästa skydden i världen:)

P_to_da_G sa:
ekdahl sa:
de där e inte jacob wester han heter jwester den du menar heter waster:P...

själv använder jag hjälm (ofc) ryggskyd som är för stort men vet ej denna sässong om det är rätt storlek:) sen använder jag som sagt ovan ^^ kondom oooch en tampong uppkörd i röven:) det är dom bästa skydden i världen:)
Jo men Waster är jacob Westers andra account.. de han använder när han ska vara lite Diskret å inte vill ha uppmärksamhet.. för er som inte visste asså

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp